Vanaf december vlieg ik vanuit Australie naar Nieuw Zeeland. Aangezien ik in Australie veel mensen ontmoet maar wat minder mensen die 26+ zijn en iedereen andere plannen heeft, vroeg ik me af of er iemand is die ook naar NZ komt en zin heeft om een auto te huren. Zou leuk zijn als we met ongeveer 2/3 of 4 mensen zijn (als het allemaal klikt)om zo op alle mooie plekken te kunnen komen zonder een buspas te moeten aanschaffen. Je bent met een auto zoveel onafhankelijker :). Ik ben 27,Vrouw, werk in marketing/communicatie, en zou graag een mooie combi willen maken van natuur zien, actief zijn, feestje/uitgaan hier een daar (waar mogelijk) kortom lekker genieten van het leven ;).
Laat maar weten als je zin hebt om aan te sluiten!
Ik vlieg op 4 dec naar Auckland en vertrek 29 dec weer terug naar Sydney voor oud en nieuw.
dat lijkt mij een heel leuk idee. Heb al veel enthousiaste verhalen over Nieuw-Zeeland gehoord en is een van de landen die nog op mijn lijstje staan om een aantal weken rond te reizen.
Ik ben zelf 39, kom uit Amsterdam en ben zelfstandig ondernemer in de internetsector.
Ik vertrek zelf 7 december naar NZ (ik vlieg op Christchurch). Zelf lijkt het me ook een erg goed idee om met de auto te reizen!
Voeg me anders even toe op FB en kunnen even kennismaken
Ik kom op 3 december aan in Auckland waar ik een paar daagjes bij familie op bezoek ga. Mijn plan is om voor langere periode in Nieuw - Zeeland te gaan reizen en werken. (Heb een visum voor een jaar.) Ben 24 / pas afgestudeerd en in het bezit van een intenationaal rijbewijs. Mocht je nog een teamlid zoeken om (een stuk?) mee te reizen dan hoor ik graag of je een paar plekken in gedachten hebt waar je heen zou willen.