Hallo allemaal, mijn naam is Annet ben bijna 60 jaar vol energie en reislust. Ik ben nieuw op deze site dus vooral benieuwd! ik heb veel gereisd in Latijns Amerika maar sinds enige jaren rondtrekkend door Andalucia en daar nog lang niet uitgekeken. Uiteraard wil ik ook naar de andere provincies van Spanje want het heeft zoveel te bieden! Ik zou het leuk vinden om hier wat reismaatjes te ontmoeten!
Hopelijk tot gauw,
Hoi Annet,welkom op wereldwijzer!
Een vakantie naar Spanje is ontzettend populair. Al jarenlang trekken duizenden Nederlanders naar Spanje voor een vakantie. Spanje is namelijk een prachtige bestemming voor een heerlijke vakantie. Er is volop cultuur, mooie natuur met afwisselende landschappen, geweldige bezienswaardigheden en heerlijk eten.
Indien je eventueel nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum hier op wereldwijzer.
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot,geen probleem je kan dan bij ons op wereldwijzer terecht in het Reisgenoten
Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.