Nieuw lid, Wales, vakantie, emigreren, paspoort

Dag allemaal
Ik kom me kort even voorstellen. Mijn naam is Gudrun, ik ben 42 jaar jong en heb 3 kinderen. Na mijn scheiding kwam ik gelukkig de liefde van mijn leven tegen. Hij heeft ook 2 kinderen. Samen zijn we dus een nieuw samengesteld gezin van 7 personen met 2 schatten van honden. Best druk! :slight_smile:
Mijn vriend zijn vader is een Welshman. We zijn de familie drie jaar geleden gaan zoeken en we hebben ze gevonden! Dit jaar zijn we al 3 keer daar geweest en we hebben wekelijks contact via social media. We zijn verliefd op Wales en dromen van emigreren, al zal dat niet voor meteen zijn.
We zoeken nu uit of mijn vriend de Britse nationaliteit kan krijgen door geboorte. Na de brexit zou het anders wel eens veel moeilijker kunnen worden om onze droom waar te maken… Alle tips ivm dit stukje paradijs zijn welkom. Vragen mag natuurlijk ook altijd! Na een stuk of 6 bezoeken ken ik mijn weg al een beetje in Wales.

Hoi Gudrun, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je vragen het beste stellen in ons Groot Brittannie forum.