Hallo allemaal,
ik ben Mariska, 21 jaar en woonachtig in Tiel (GDL)
ik heb nu ruim 5 jaar een relatie, en wonen nu 3 jaar samen.
We willen over ongeveer 2 jaar gaan emigreren naar Engeland (we denken aan Newcastle)
Mijn vriend is in 2002 in londen geweest, maar ik ben nog nooit in Engeland geweest, ondanks dat heb ik altijd al in Engeland willen wonen. We gaan nog wel een keer voor een
weekendje naar Engeland toe, dus ik ben benieuwd. Kan ik in iedergeval nog in die 2 jaar
op me engels leren, want zo goed kan ik het nog niet. Alleen de basis.
Hoi Mariska,welkom op wereldwijzer!
Emigreren is laatste jaren weer heel erg populair onder de Nederlanders en Belgen. Heel veel mensen dromen er van hun geluk te zoeken over de grenzen. Maar een klein gedeelte hiervan gaat ook daadwerkelijk emigreren. Logisch natuurlijk want niet iedereen maakt zijn dromen waar of durft die grote stap te maken om een nieuw leven te beginnen in een ander land.
Indien je nog vragen hebt over Emigreren naar Engeland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Groot Brittanieforum hier op wereldwijzer!
Wens je nog veel suc6 toe Mariska!
Ja ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind. Maar ik heb nu ruim 4 jaar geen kontact meer met mijn familie, en mijn vriend nu ook geen jaar meer met zijn familie.
Dus voor ons is het niet zo lastig
Ik ben het hier nog een beetje aan het ontdekken, maar mijn vragen komen nog