Stille meelezer nu toch maar voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik lees al een hele tijd mee en was totaal vergeten dat ik hier een aantal jaar geleden een account had aangemaakt.
Omdat mijn plannen nu toch een stuk serieuzer worden en ik graag connecties zou willen opbouwen, wil ik mij even voorstellen.

Ik ben Tessa, 24 jaar en net afgestudeerd als Tuin en Landschap Ingenieur / werkvoorbereider. Ik heb vorig jaar mijn Engelse vriend ontmoet en de plannen zijn nu om te emigreren naar Engeland. Ik heb altijd al gezegd dat ik later wilde emigreren. Nederland past gewoon niet bij mij al is de natuur erg mooi. ( Zoals elk land zijn voor en nadelen zal hebben natuurlijk) maar ik voel mij er gewoon niet op en top thuis.

Toen ik voor het eerst naar Engeland toe ging, was het alsof ik thuis kwam. De omgeving is adembenemend en de mensen zijn geweldig. Alles gaat er zoveel relaxter aan toe en dat heb ik echt nodig.

Ik ben veel met fotografie bezig en doe nog hobbymatig fotoshoots om mijn portfolio op te bouwen. Ook heb ik een paard die ik straks heel graag mee zou willen nemen naar Engeland.

Mijn vriend woont in Sudbury, Suffolk en ik zoek daar in de omgeving werk. Mijn doel is om uiterlijk rond de zomer 2015 naar Engeland te vertrekken. Een verblijfplaats heb ik al.

Ik zou heel graag jullie verhalen/ ervaringen / informatie betreffende het emigreren en het werk zoeken horen.

Hoi Tessa, welkom op Wereldwijzer! Je kunt de meeste verhalen lezen in ons Wonen en werken in het buitenland forum.