Even voorstellen!!

Hallo,
Ik ben stephanie 26 jaar. Heb reizen sinds kort ontdekt en ben nu verslaafd. Ben in turkije,spanje,griekenland,engeland geweest tot nu toe en wil nog heeeel veel zien. Dit jaar heb ik voor het eerst een solo reisje gemaakt. Heeel spannend, maar heb een super week gehad in engeland. En ben verliefd geworden op de mensen en het land. Vandaar dat ik volgend jaar wil gaan emigreren naar engeland. Hou van avontuur en ben sinds kort van mening dat je niet je hele leven op dezelfde plek moet blijven. Misschien leuk om hier in contact te komen met andere mensen die willen gaan emigreren en informatie uit te wisselen. En ook op zoek naar mensen om misschien samen een start mee te maken in engeland qua woonruimte etc.
Groetjes:dag:

Hoi Stephanie1,
Welkom. Ik ga ook emigreren volgend jaar, maar dan een land verder naar het westen :smiley:
Succes met de voorbereidingen.

Hallo,
Dank je wel. Ja jij ook met de voorbereidingen. Ga je alleen emigreren?

Ik ga samenwonen met mijn vriend en hij is Iers.
Dus technisch gezien ben ik de enige de emigreert, maar ik ben niet alleen :slight_smile:
Mocht je huisdieren hebben die meegaan, let dan op dat ze op tijd de inentingen krijgen.

Hoi Stephanie,welkom op wereldwijzer!
IK las in je berichtje dat je een ongeloofelijke tijd heb gehad in Groot Brittannië?
Wil jij emigreren naar Engeland, dan kun je de keuze maken om eerst alle informatie in te winnen en eens bij andere mensen te gaan vragen hoe hun ervaringen zijn.
Zoals bij ons op wereldwijzer waar je terecht kunt met al je vragen op het Groot Brittannië Forum
Sommige mensen zijn namelijk snel weer terug in eigen land omdat ze bijvoorbeeld familie missen. Daarom is het ook zo belangrijk als je gaat kiezen voor emigreren dat je de tijd neemt om hierover na te denken, het is namelijk een hele stap die je gaat zetten en daarom moet je niet over een nacht ijs gaan.
Wens je nog veel succ6 toe met je emigratie plannen naar Groot Brittannië,Stephanie !
groet,georgessiam.