Nieuw lid

Hallo allemaal!

ik ben nieuw op dit forum en zal mijzelf daarom even voorstellen. Mijn naam is Cynthia aka ‘Cyn’ en ik ben bijna 24 jaar.

Ik heb besloten mij op dit forum aan te melden omdat mijn vriend en ik dit jaar willen gaan emigreren naar Engeland en ik hier hoop uit te vinden wat daar allemaal bij komt kijken. Want 1-2-3 en gaan zit er helaas niet in :stuck_out_tongue:

Wij willen naar Engeland emigreren omdat mijn vriend half engels en half nederlands is maar zich toch meer met de engelse kant verbonden voelt. Ikzelf heb vanaf de middelbare school al iets met engeland en dan voornamelijk London.
Mijn vriend heeft hier een verschrikkelijke jeugd gehad en daarom hebben wij besloten Nederland achter te laten en daar helemaal opnieuw te beginnen.

Hallo Cynthia, welkom op Wereldwijzer!

Fijn dat jullie allebei je verbonden voelt met Engeland, waar jullie willen gaan wonen. Ben je daarvoor al op het Wonen en Werken in het Buitenland Forum geweest? Daar kun je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Voor het land zelf kun je terecht op het Groot Brittannië Forum. Veel plezier met de voorbereidingen en met jullie grote stap.

Groetjes, Leontien

Ik heb al het eea kunnen vinden maar er staat hier zoveel informatie :P. En ik heb nog niet echt de tijd gehad om eens goed rond te kijken.

Verdwaal maar niet :smiley:

:hihi: heb broodkruimels achter gelaten om de weg weer terug te kunnen vinden :smiley: