Nieuw Hotel: Granada Luxury Resort(deel 1)

wij wilde eerst op 30 april naar dit hotel gaan, maar ben nu blij dat we dan naar een ander hotel gaan en heb gekozen voor 7 augustus voor dit hotel dan is het zeker klaar.
iemand ervaring met hotel WOW Kremlin Palace in Antalya??

ohhhhhhhhh nog maar 2,5 weken… en dan >>>:vak02::zon02:
heerlijk wellicht gaat er dan ook iemand naar kremlin palace vanhier???

groetjes erika

Zal leuk zijn voor mijn dochters van 8 en 13. We zuller er in ieder geval niet alleen zijn als Belgen. Zullen elkaar zeker zien (en horen) aan de (pool)bar. Laten we van de poolbar ons verzamelpunt maken voor de Belgen (en Nederlanders), dan blijven de (Russische)zuurpruimen er automatisch weg.

goedemorgen iedereen heb net gebeld met sunjets en de vriendelijke man vertelde mij dat het hotel wel klaar zal zijn op 30 april maar om problemen te vermijden met eventuele kinderziekten worden wij overgeboekt naar hayat long beach.de man vertelde mij dat ze vorig jaar heel wat klachten hebben gehad met een nieuw hotel dat openging op 30 april maar de kinderziekten duurden tot eind juni.ik begrijp het standpunt van sunjets.WE HEBBEN LIEVER EEN GOEDE VAKANTIE IN EEN ANDER HOTEL DAN EEN MISSCHIEN MINDER GOEDE IN EEN SPLINTERNIEUW.IK HOOP TOCH VOOR ZIJ DIE TOCH GAAN NAAR GRANADA DAT ZE EEN FIJNE VAKANTIE HEBBEN.LATEN JULLIE HET ALLEMAAL WETEN HOE HET DAAR WAS VIA DEZE WEG?WIJ LATEN ZEKER WETEN HOE ONZE VAKANTIE WAS IN HAYAT LONG BEACH.ALLEMAAL EEN PRETTIGE VAKANTIE EN TOT LATER.EN IEDEREEN BEDANKT VOOR DE COMMENTAREN EN FOTO S.>>>:dag::zon02:

7 likes

Kremlin is een zeer goed hotel, maar zit HELEMAAL VOL van Russen

Geert,

Als aanloopproblemen de werkelijke reden is, waarom heeft Sunjets dan eerst verteld dat het hotel niet op tijd klaar zou zijn en niet direct aangegeven bij haar klanten wat volgens hun het probleem is zodat de klanten zelf een keuze kunnen maken of ze dit risico willen lopen.
Dit verhaal komt trouwens nu pas naar buiten omdat duidelijk is dat het hotel waarschijnlijk wel op tijd klaar is en volgens mij wordt aan de klanten nog niet de keuze gegeven welk hotel te kiezen.
Ook lijkt me dat als Sunjets deze ervaring heeft met andere hotels waarom biedt je deze dan niet pas 2 maanden na de opening aan en waarom laat je alleen de mensen de eerste weken overboeken als je verwacht dat de kinderziektes erg lang gaan duren.

Dubieus, misschien moesten er wel vast geboekte kamers in het Hyat vol.

G-J

Ik heb wel nog niet veel foto’s gezien van mensen die naar Granada gaan.
't Zou toch gemakkelijk zijn als we elkaar herkennen(zodat we een pint(of iets anders) kunnen trakteren hé)

Inderdaad, Sunjets/Jetair krijgt x aantal kamers toegewezen die ze moeten bezetten. Groetjes

Hallo,

Wij gaan van 8 augustus tot 22. 14 dagen dus. We zuller daar zijn met 2 koppels. 1 koppel met een jongen van 14 jaar en een meisje van 11 jaar. Dan het andere met 2 jongens van 13 en 9. Misschien komen we mekaar tegen.
Wie gaat er nog in deze periode?

Groetjs

EVANDOUS; Inderdaad andere reisagenten doen dat niet,ik vind dat ze de klanten de vraag moeten stellen of ze akkoord gaan of niet ten slot van rekening wij beslissen daar toch he.

gtheuwis Ik geef U volledig gelijk met U mening ,en ik denk ook dat ze zo HYAT hebben vol geboekt,waarschijnlijk wegens te weinig intresse JOSEPH

hierbij een foto van natje en gezin uit wevelgem en mijn broer met zijn gezin:dag:we vertrekken op 27 juli voor 12dagen in granada luxury resort.

1 like

Joseph; ik heb vandaag via mail mijn saldo rekening gekregen…ik heb direct een mail naar Sunjets gestuurd en zo wat inlichtingen gevraagd in verband met omboekingen voor de maand mei enz…nog geen antwoord terug ! Nog een beetje de betaling uitstellen !
groetjes aan allen.
evandous

Volgende zondag is er in de ronde van Turkije (een wielerwedstrijd ) een rit tussen Antalya en Alanya.
Deze rit kan je op Exqi sport TV (digitale TV zender in Vlaanderen ) volgen vanaf 14 uur. Met een beetje geluk komt Granada in beeld.

hey eddy.alles ok .dat is lang geleden.uw vakantie komt wel heel kort bij niet.voor ons is het nog dikke 4 maand aftellen. greetz gery en elly

ik had graag geweten of ze een babycorner hebben in het restaurant, kinderstoelen en een kinderzwembad ? en kun je misschien eens vragen of kijken daar ter plaatse of het moeilijk is om babyvoeding en producten te bekomen, alvast hartelijk bedankt

hallo joopenbep hartelijk bedankt om de foto’s door te sturen naar ons is het mogelijk om de foto’s die je nog gaat maken om die ook door testuren nogmaals dank nog een prettige vakantie veder. groetjes:dag:

1 like

hoi joopenbeb
het berichtje hier boven, dat zou ik ook graag allemaal willen weten.
wij reizen ook af 3 mei met een baby.
en of er ook een water koker op de kamer is.voor de voeding voor de baby.
nog fijne dagen in turkye,groetjes en alvast bedankt.

Hallo hier evandous, :dag:
Ik had graag geweten met welke reisorganisatie jullie geboekt hebben en uit welke luchthaven vertrekken jullie ?
Groetjes uit Gistel

Ikwil iedereen bedanken die zich zo hebben ingezet voor dit forum.Doorhun inzet kunnen wij
allemaal met een gerust hart op vakantie vertrekken.
BEDANKT

3 likes

hoi,

graag had ik geweten of er veel russen toegelaten worden in het hotel?

bedankt