Weet er iemand of dit hotel in april 2014 open gaat?
Ik zou er graag naartoe gaan , want de DELPHIN KETEN is gekend als ZEER goede hotels .
graag een antwoord en bij voorbaat dank
Hoi Joseph,
Tot op heden loopt alles op schema voor zover wij weten. Ongeveer de helft (misschien zelfs iets meer) van de Turkse hotels gaat iets later open dan gepland. Delphin heeft inderdaad een hele goede naam. In april is de prijs voor het hotel erg gunstig. Het is wel goed om rekening te houden met kinderziektes m.b.t. tot de faciliteiten en het personeel.
Groeten,
Pim
Overigens staan hier: "Bauphase von vorne" Hotel Botanik Platinum (Okurcalar) • HolidayCheck (Türkische Riviera | Türkei) enkele foto’s van de progressie tot op heden.
Hallo,thenamepim
Het doet me plezier dat er iemand reageert , en zeker bedankt voor de inlichtingen .
Wat de DELPINKETEN betreft , die ken ik wel want ik ben dit jaar van 17 tot 27 april in de DELPIN DELUXE geweest , en deze was ULTRA goed .
Ze waren toen bezig aan de BOTANIC PLATINIUM en ik hoop dat deze ook zo goed is als de DELUXE , nog een vraagje gaat jij ook naar dit hotel ?
Ik ben van Sint-Truiden BELGIE , de groeten en nog tot wederhoren JOSEPH
Wat heeft dit te maken met wereldreizen?
Via Wereldwijzer app
Hi Joseph,
Graag gedaan! Ik ga er zelf helaas niet heen. Ben wel vorig jaar naar Delphin Diva geweest. Dat vond ik ook geweldig!
Alvast veel plezier daar!
Groeten,
Pim
@Cecilia, wat hebben wereldreizen te maken met het reiscafé in Turkije?