Nieuw hotel Delphin Imperial

Ik heb gelezen dat dit hotel in Lara in april 2012 opengaat.
http://www.delphinimperial.com/tr/
Eerst nog naar het Royal Holiday Palace (ik zal wat foto’s maken) en wie weet een jaartje later??? Ligt ook aan de prijzen.
Laten we elkaar op de hoogte houden van alle aanbieders en Belgie en NL en de voortgang van het Hotel.
Als ik kijk naar de gevallen rondom het Granada Luxury resort & spa vorig jaar en de situaties rondom het Sherwood dreams resort alsook de overboekingen rondom het Royal Holiday Resort (mensen ipv Royal Wings en Royal Dragon juist hierheen overgeboekt) is dit niet verkeerd.
Hopelijk kom ik weer veel van jullie tegen op het forum of tijdens de vakantie.

Ik zou ook graag op de hoogt blijven ivm dit hotel!!!
Lijkt me iets enorm te worden.
:zon02:

Hoi Punta,

Ben tijdens mijn (geweldige) vakantie in het RHP even bij de "Diva"naar binnen gelopen. (Hotel komt hiernaast te liggen).
Men vertelde me dat de opening in mei zou zijn.
De bouw ziet er wel imposant uit.

G-J

Dat wordt krap! Wij gaan gewoonlijk eind mei begin juni op verlof.
:zon02:

De meivakantie volgend jaar begint in NL al op 23 april.
Ben bang dat dit voor ons niet gaat lukken

Dat hotel ziet er al, in vergelijking met Sherwood Dreams, ver gevorderd uit voor deze tijd van het jaar.

foto’s

voor de geïnteresseerde. Deze video kwam ik tegen op youtube. De video is vanuit een helikopter opgenomen. Een betere impressie van de bouw van het hotel, de locatie kun je niet krijgen dan vanuit de helikopter.

[ame=“Delphin Imperial.MOV - YouTube”]Delphin Imperial.MOV - YouTube

1 like

Dat ziet er wel Gaaf uit met hoofdletter G!

zie ik goed dat het hotel naast RHP ligt??

Hotel delphin imperial komt tussen Delphin Palace Duluxe (heeft de kleur rood) en Delphin Diva Premiere( kleur wit).

Rhp ligt juist iets verder weg. (je komt dan eerst langs, fame residence lara, limak lara, royal wings, sherwoord, en dan kreeg je rhp en naast rhp ligt weer melas lara en bahai lara.

Ziet er inderdaad al erg imposant uit… maar van de week bekeek ik het hotel vanaf de zee kant vanaf mijn Jetski en het hotel heeft eigenlijk zelfde oppervlak als de meeste andere… maar is bijvoorbeeld dubbel zo groot als vele andere… ik vrees dat het dus rondom zwembad/strand in dat hotel enorm druk gaat worden… Als ik het zo bekijk!

weet iemand hoe het nu met dit hotel is? zouden het mss wel overwegen om daar volgend jaar naar toe te gaan… Dit jaar de Sherwood Dreams gedaan…

:dag::dag:ben net terug van een vakantie in hotel delphin palace (vijfde keer) en de bouw van imperial gaat echt als een speer mei is inderdaad de verwachte openings maand het is echt gigantisch 800 kamers is mij verteld als dit hotel de zelfde kwaliteit levert als delphin die echt een 10 waard is op alle fronten word het moeilijk kiezen volgend jaar

1 like

Voor de geïnteresseerde:

prijzen 2012 (mei - oktober:

Touroperator Corendon

Freesun
http://freesun.nl/Kindervakanties/Turkije/Antalya/4877_Delphin-Imperial-Hotel.html

voor nieuwe foto’s zie onderstaande link

Weet iemand nog betaalbare nieuwe hotels die openen voor eind april 2012?
Delphin gaat pas in mei open en is niet interessant voor mij door het ontbreken van kinderkortingen voor mijn kinderen.

zou ik ook wel willen weten

Op neckerman/thomascook las ik dat in Side wel in april 2012 een nieuw hotel wordt geopend. Het gaat om het volgende hotel:

Hotel Trendy Verbena Beach
Dit splinternieuwe hotel opent zijn deuren in 2012 en beschikt over een lobby met receptie, liften, winkeltjes, tegen betaling internethoek, 4 bars, waaronder poolbar, beach-/snackbar, buffetrestaurant, 4 à la carte restaurants en disco. Zwembad met 5 glijbanen, zonneterras en strand met ligbedden, matrasjes, parasols en badhanddoekservice (wisseling tegen betaling).

http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%C3%9F&fh_start_index=20&fh_sort_by=pr_commercialpriority&fh_secondid=nvn_blank_40867a_s12&fh_lister_pos=32&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3E{0}%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3E{productpackage}%2fpk_country%3E{iso_tr}%2fpk_region%3E{geo_5695}%2fpk_city%3E{geo_6715}%2fpr_defaultdeparturedayint%3E20120329%2fpr_defaultreturndayint%3C20120422&fh_refview=lister&rc=algemeen&a=2&em=0&nonavigation=true&RoomOccupation1=40867A_2S_AI_2_0

Anders wachten op de zomergidsen. Wie weet staan daar nog meer nieuwe hotels in.

2 likes

hey,wij vertrekken in november naar baia lara en zullen eens een kijkje gaan nemen aan delphin.zijn deze zomer ook in sherwood dreams geweest.Ben ook al wat op internet gaan surfen voor nieuwe hotels in 2012 en er gaat van de royals ook weeral enen open royal alhambra.kheb nog niets van prijzen van gevonden maar ik vrees ervoor dat die weeral duur verkocht zal worden.hou jullie op de hoogte.
groetjes:dag:

1 like

Royal Alhambra (topic hotels in Side)
voor prijzen zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=785614#post785614

1 like

Wij zijn in maart naar Lara geweest en gelogeerd in hotel Titanic. Tijdens een wandeling hebben we dit imposante hotel in aanbouw kunnen bewonderen. Heb dit hotel geboekt voor september en ben echt benieuwd. Hopelijk niet te veel last van ‘kinderziektes’.

Wij vertrekken 5 juni voor 2 weken naar Imperial.
Het opent 1 mei hun deuren en ben reuze benieuwd.
Dit wordt voor ons de 4e keer in een Delphin hotel (2x Deluxe en 1x in Diva) en we hebben het in beide hotels heel erg naar onze zin gehad.
Ik zal bij terug komst hier onze ervaringen en foto’s plaatsen :zon02:
Kinderziektes zullen er in elk nieuw hotel wel zijn, maar heb begrepen dat het merendeel van het personeel van Diva naar dit hotel gaat en sowieso de service van Delphin kennende heb ik er alle vertrouwen in dat mochten er problemen zijn deze goed opgelost zullen worden :smiley: