Nieuw Groen Resort in Rome voor weinig geld!

Hallo :ITALY:fans!

Vorige maand zijn wij naar een nieuw groen resort in Rome geweest voor weinig! (v.a. zelfs 8,34 Euro pppn!) Omdat ze zo weinig vaste klanten hebben en het er ons zeer goed bevallen is :unibrow: heb ik ze beloofd een advertentie voor ze te plaatsen.

Ze hebben er airco en sat. tv in de vakantiehuisjes die vrijwel geheel IKEA ingericht zijn met prachtige Italiaanse schilderkunst op de muren. En ze hebben allemaal een eigen voortuintje met tropische bomen (wij hadden een granaatappelboom in de tuin!).
Er zijn 2 pittoreske gebouwen voor de gasten :
eentje met vakantiehuisjes : 5 op een rij voor en achterkant+2 hoekwoningen
en het 2e gebouw bestaat uit 20 appartementen.
In de grote tuinen (meerdere hectare) is een groot zwembad met glijbaan te vinden, een dierentuintje en volgend jaar willen ze er ook nog een fitnesshal bij maken. Ze hebben een shuttlebusjes die je naar de grote supermarkt brengt of naar het station zodat je in 20 min. in het Vaticaan bent !
Het is er echt super!:nod: Je kunt er steenbakovenpizza’s kopen voor max. 8,50 Euro.
Belissima:beef:

Als je geinteresseerd bent dan mail me maar.

Eerst even lezen wat jullie idee is bij een vakantie zodat ik jullie met gerust hart kan doorsturen omdat het natuurlijk wel een Resort is waar de gasten geen last willen hebben van anderen :smoke: omdat ze voor de prachtige omgeving , de gezelligheid en de rust komen.

Cara of Caro Clautjes,

Wat is in’s-hemelsnaam een “Groen Resort”? Is dat hetzelfde als een camping waar je vakantiehuisjes kunt huren?
Hebben ze ook een website?

Distinti Saluti
Arturo

ik kom ook voor de rust en wilo gewoon iets goedkoop het is alleen maar slapen en douchen hoofdzakelijk, aub graag adres