Hoi iedereen!
m’n naam is Gert-Jan, 23jr en woon te Tielt (W-vl) België.
De reden waarom ik me aanmeld is omdat ik samen met een ander koppel een hotel geboekt heb die pas mei volgend jaar de deuren opent. Eerst wou ik het niet boeken maar toch gedaan… Via google zocht ik het hotel op en vond ik hier een topic van het Sherwood Dreams hotel te Belek. Helaas onder constructie in een wel erg vroege fase. Ik zit er al behoorlijk mee in als het wel op tijd klaar graakt maar dan ook degelijk in orde is. Of ben ik devolgende voor het bekende programma Stressvakantie?
Alvast leuke site! En als je vragen hebt, stel ze gerust!
Ciao!
Hoi Gert-Jan,
Welkom op wereldwijzer.nl ! Nu ik zag op een site dat het gloednieuwe hotel z’n deuren op 1 mei 2011 opend.
Moest je nog meer info willen over het betreffende hotel&resort,dan kan je altijd een berichtje posten in het Turkije forum!
Suc6 met je reisplannen,Gert-Jan!
gegroet:georgessiam.
hebben ook geboekt gaan laatste week van sept 2011 naar de sherwood dreams resort wonen als koppel niet ver van jullie vandaan
zijn verleden jaar naar OZDERE geweest CARPE DIEM CLAROS DIT JAAR NAAR GRANADA LUXURY RESORT het waren aalbei nieuwe hotels pas geopend in mei van hetzelfde jaar behoudens degebruikelijk opstartziektes
rek houdend betaalde prijs kwaliteit erg tevreden laat je dus niet afschrikken wil je fotos zien van die hotels inloggen via facebook naam luc wyns daar kan je ze bekijken