Niet kunnen aarden in Nederland en deze maatschappij

Hallo iedereen, ik zet hier wat dingen neer die ook subjectief kunnen zijn en mijn eigen denkwijze en mening, dus wat ik zie en voel.

Ik ben 100% Nederlander maar ik kan me absoluut niet aarden in dit land.
Ik voel mij hier niet thuis!

Ik voel me niet verbonden met deze maatschappij die voor mij heel onnatuurlijk is en aanvoelt. We leven in een maatschappij waar het draait om geld en prestatie’s en waar soms een enorme onnatuurlijke druk heerst. Veel mensen bezwijken in die druk of gaan mediteren en andere ontspanning zoeken om hun dagelijkse sleur te kunnen blijven doen.

Ik hecht geen waarde aan geld of materiële dingen, die zeggen mij helemaal niets. Ik wordt daar niet blij van.

Ik ben iemand die veel waarde hecht aan zijn gevoel en de natuur staat drm heel dicht bij mij. Ik vindt het heerlijk om omringt te zijn door dieren en die te observeren, in vindt het heerlijk om bij het geluid van een waterval te zitten.
Om het kort te houden: Ik hou van alles wat natuurlijk en naturel is, zoals het ooit ontstaan is, daar voel ik mij goed bij.

Het enigste wat ik kan doen is mijn steentje bijdragen in het echte leven en dat wil gaan doen dmv vrijwilligers werk in het buitenland. Ik wil verwaarloosde dieren gaan helpen en verzorgen en eventueel mij ook inzetten voor bedreigde dieren en diersoorten. Uiteraard staat de natuur ook centraal voor mij en wil ik ook mijn steentje bijdragen daaraan. Maar sommige dingen sluiten elkaar aan, zoals bedreigde dieren en natuurgebieden.

Ik wil daarin vrijwilligers werk gaan doen en het enigste wat ik nodig heb is onderdak en voedsel, meer niet.

Groetjes.

Hoog tijd om jouw leven in te vullen zoals je zelf graag wilt. Zelf leef ik door de jaren heen steeds ‘eenvoudiger’. Mensen in bepaalde landen leven soms heel dicht bij de natuur. Heerlijk om te zien.

Cheers!