Niemand Naar Camping S'abanell?

gaat er dan helemaal niemand naar de onbekende camping S’abanell!?
Wij wel, vanaf 20 juli 2 meisjes van 16:)

nooit van gehoord, hoe hebben jullie dat geregeld? ik denk dat iedereen het via internet heeft geregeld, of anders via een of andere jongeren organisatie…daar ben ik jullie camping nog tegen gekomen. waar ligt dat ergens dan? (centrum?)

groetjes Annelies

we hebben idd via internet geboekt, de camping ligt vlak bij camping la bella terra ofzo, maar dan direct aan het strand:)
ik had dr ook nog nooit van gehoord, maar zo te zien zijn wij van de zomer de enige die daar staan :stuck_out_tongue:

Ik ben net 4 uur terug uit Blanes, maare die camping waar jullie heen gaan heb ik dus wel gezien! Zelf zat ik op camping solmar, maar weet je zeker dat deze camping wel een enkele ster heeft??? T zag der om maar rustig uit te drukken niet al te best uit! Dat is in ieder geval mijn mening

Ow, das een beetje jammer, maarja we zullen er toch alleen opstaan, avondeten en slapen. :stuck_out_tongue:

Daarom, het strand ligt voor jullie wel heel dichtbij en jullie camping ligt meteen aan de straat met alleen disco’s en barren. ff een aanrader voor iedereen ga naar bar la veranda daar kan je zo goed eten!!!