Wij Van 4 Juli T/m 19 Juli Op Solmar

Iemand ook in deze periode op deze camping? Tis voor ons de 1e keer naar Blanes…dus zijn wel benieuwd naar ervaringen van anderen. En dan bedoelen we oa de reis er naar toe…wat is de snelste route vanuit laten we zeggen utrecht? en verder eigenlijk alles wat er maar te vertellen is, zowel positiefals negatief. Zouden het graag willen lezen in onze mailbox.

Groetjes, M en A

Ps. Is er ook een naaktstrand???

Heeyy

Wij gaan ook maar dan van de 5de tot de 22ste Naar camping solmar!!
Ik ben er ook nog nooit geweest!! Dus geen id!!
Mensen ff reageren dus :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Doeiii :smiley: B)

Een naaktstrand… Die is er 1 ja. Wilde je daar gaan liggen dan? :stuck_out_tongue:

Ja waarom niet? Liggen hier in Nederland ook geregeld op het naaktstrand…dus waarom niet op vakantie. Lekker egaal bruin!!

Maar euh…waar is dat naaktstrand precies???

Groetjes

maar dat zien de meeste mensen toch niet.
maar ik heb er niks op tegen hoor. :smiley:

naaktstrand is naast camping El Pinar (laatste camping)

Ik heb ook op camping solmar gestaan 3 jaar geleden. Wel een leuke camping, echt een jongerencamping. Dat jaar daarna zijn we in appartement Solmar gegaan, was ook supergezellig. Dit jaar ga ik voor 5 weken weer naar Blaness naar appartement 'S Abbanell.

Kusszzz Joyce

Wij staan ook op Camping Solmar we gaan morgenavond rijden en hopen er zaterdag middag te zijn we blijven maar 11 dagen en dan rijden we door naar Playa D’aro!

Maarre dat naaktstrand… klinkt goed, hoop alleen dat het water niet al te koud is dan :rolleyes:

Gr Pat