Camping In Blanes?!

Ik ga vanaf 20 juli tot 1 augustus met mijn vader en een vriendin naar Blanes, maar welke camping is het leukst volgens jullie? :huh: wantuh, mijn vader gaat dus ook mee dus een camping waar het tot 5 uur snachts nog herrie is is dus uitgesloten :angry: maarja, welke raden julli mij aan dan? en eentje die een beetje dicht bij t centrum ligt en waar ook nog jongeren komen :smiley: :smiley:
wie o wie weet t?
Ciao, Laurina

Hey ik ben vorig jaar ook in blanes geweest op de camping el pinar het moest daar rond 1 uur stil zijn en toen lagen daar wel wat jongeren op de camping maar el pinar is wel de laatste camping in de hoofdstraat maar is goed te lopen.
Dit jaar gaan we weer naar blanes (8 augustus tot 25 augustus) maar nu naar de camping bella terra omdat we hebben gezien dat daar vorig jaar meer jongeren lagen en er vaker en tot later dingen te doen waren op de camping en dat leuk ons nog leuker. Bella terra is ook groter dan el pinar (1 van de grootste)
Als je nog vrage hebt vraag het mar of email me mar of voeg me toe op msn (dieske87@hotmail.com)
Hoe oud zijn jullie? ik ben 17

Camping Bella Terra. Daar staan veel jongeren, maar is het erg rustig sā€™nachts. Er loopt sā€™nachts ook bewaking over de camping. Sā€™avonds is er, zoals Dieske al zei, regelmatig wat te doen. Dit duurt meestal tot 12 uur, maar is altijd reuze gezellig. Camping Bella Terra ligt aan de voet van het centrum.

Camping Solmar is ook erg rustig, maar hier vind je wel minder jongeren. Hier staan vooral jonge stellen met kinderen. Camping Solmar is wel echt de mooiste camping, en ook altijd erg schoon.
Camping Solmar ligt midden in het centrum.

**Camping El Pinar **is naar mijn idee geen aanrader. Ik vind dit zelf een rumoerige camping, en ook geen mooie camping. De bomen daar bieden amper shaduw, wat toch vervelend kan zijn als het ruim 35 graden is. Ook het volk wat hier komt, ligt mij niet zo. Campin El Pinar ligt nog een heel eind van het centrum af.

**Camping La Masia **is geen aanrader als je je nachtrust op prijs stelt. Hier komen echt heel veel jongeren, en het is daar eigelijk 24 uur per dag feest. Camping La Masia ligt langs Camping Solmar, dus ook midden in het centrum.

Eey dankjewel, maar is t een beetje leuk in het Centrum kwa uitgaan tot laat enzā€¦? Wij zijn trouwens allebei 16 :lol:
maar heb je in Blanes problemen om in de discotheken of barretjes te komen of is dat geen probleem? dankjewel :smiley:
Ciao xx Laurina

je moet zeker boeken op La masia. midden in het centrum. echt super!!!

hoezo het volk op camping EL pinar licht jou niet zo???
wat een dikke onzinā€¦ camping El pinar is gewoon onwijs gezellig en alle jongeren van die camping gaan sā€™avonds de stad inā€¦

Neej als je een rustige maar toch onwijs gezellige camping wil dan moet je zkr naar EL pinar :smiley:

ja groot gelijk
el pinar is gewoon the best man
ik kom er nou voor de 5de keer en t is echt een top camping
mooi schoon daar
en dat kleine stukje lopen naar t centrum valt reuze mee :S
t is gewoon echt een aanrader
en de mensen daar zijn echt super gezellig hoor

dussuuuh gewoon naar el pinar komen :wink:

veel plezier xxx

De verschillen lopen ver uiteenā€¦ naja ieder wat wilsā€¦ denk dat iedereen wel zijn ā€œeigenā€ camping idee heeft en ook weet of zijn of haar camping aan die eisen voldoetā€¦ anywaysā€¦ de campings staan in Blanes, dus je gaat het zeker gezellig hebbenā€¦ :wink: Daar ga ik in ieder geval van uitā€¦ :lol:

Heey
Ik zat net ff op internet te kijken naar die campings en vond opeens de Camping Sā€™abanell in Blanes!
Kent iemand die camping misschien?
Want al die andere campings zijn allemaal al volgeboekt (we zijn een beetje laat) maar we willen toch wel erg graag naar Blanes.
tnk you

Tsja, smaken verschillenā€¦ :smiley:
Camping Camping Sā€™abanell ā€¦ Volgens mij ligt die in de buurt van Camping Solmar en Camping La Masiaā€¦ Weet het niet 100 & zeker, maar dacht van wel.
Ken die camping niet, maar probeer het gewoon zou ik zeggen!

Ehmm ehmm, je kunt dan het beste naar camping Bella Terra gaan, wel een beetje achteraanā€¦ Maar ik zat daar vorig jaar ook, en het is een gezellige camping en ook mooi :smiley:

Kan iemand me iets vertellen, over een camping in of bij blanes, is er een discotheek aanwezig, of doen ze niet moeilijk over binnen laten van jongere meisjes in discotheken in blanes of zo ā€¦? ik ga 3 weken met me ouders en me beste vriendin, wil n camping met n zwembad en aan het strand en iets waar ik kanwinkele ind ebuurt :lol: iemand reageerā€¦ :stuck_out_tongue:

hey ik ga met mijn ouders en mijn beste vriendin na blanes, we zijn bijde 15 , maar kome we de discotheken in in blanes zelf? wete jullie een camping ofzoā€¦ voor ons waar een discotheek zwembad & strant aanwezig is, discotheek mag ook in stadje dicht bij zijn ā€¦ k wil graag in blanes zitte want mijn oudere zus moet daar werken. :smiley:

Originally posted by LimburgseTrutjes@05-03-2005, 14:48:04
** hey ik ga met mijn ouders en mijn beste vriendin na blanes, we zijn bijde 15 , maar kome we de discotheken in in blanes zelf? wete jullie een camping ofzoā€¦ voor ons waar een discotheek zwembad & strant aanwezig is, discotheek mag ook in stadje dicht bij zijn ā€¦ k wil graag in blanes zitte want mijn oudere zus moet daar werken. :smiley: **

Alles ligt vrij dicht bij elkaar in de buurt en de discoā€™s en kroegen liggen ook bij elkaar in de buurt.
Ver lopen is er dus niet bij.

Discoā€™s doen in de meeste gevallen niet moeilijk over leeftijd.
Maar je komt er natuurlijk niet in als je 12 bent ofzo he :smiley:

iedereeen met zyn stomme capmings :stuck_out_tongue:
Neem nu Gewoon Camping Roca :smiley:
De beste en goedkoopste:D

Niet al te groot
Erg rustigā€¦
Zwembad kantine enz0 :smiley:
Egt relaxt !!:smiley:

Kom Dr Mrr :smiley:

Sandraaa Ā»Ā» 14 juli t/m 18 aug te vinden in blanes :smiley:

Sol Mar is naar mijn mening geen aanrader, het is wel een mooie camping maar je kunt nooit gewoon bij het zwembad liggen omdat het zo druk is. Ze hebben geen eigen strand waardoor je eerst een stuk moet lopen en het vervolgens super druk is.

La Masia ligt wel in het centrum, maar het is een hele lange camping en als je met de caravan ofzo bent dan moet je nog een heel eind lopen naar het centrum of strand.

Zelf vind ik Bella Terra de mooiste camping en El Pinar het gezelligst. Van die bomen die geen schaduw geven valt wel mee, de linkerhelft van de camping staat helemaal vol met bomen! Verder liggen beide campings direct aan het strand, en El Pinar is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum, Bella Terra iets korter.

Je kunt zeker goed uitgaan, ik heb ook nog nooit controle gezien op leeftijd, tenminste als je boven de 1,60 bent ā€¦

voor het feest moet je zker op La Masia zijn.
en uitgaan is geen probleem in blanesā€¦

hallo:) ik ben ilseā€¦en ik ben vorig jaar ook in Blanes geweestā€¦en moet dit jaar weer geloof ik, nou ik stond op bella terraā€¦ en als je op die camping staat, om mensen te ontmoetenā€¦dan kun je beter naar El pinar gaan volgens mijā€¦want daar waas echt gewoon een leuke gezellige groep. en dat vond ik op bella terra niet. bella terra is wel heel schone douche 's en fatsoenlijke bomenā€¦verder is het uitgaan daar wel leuk, maar aangezienje met een vriendin gaatā€¦! zl adat wel goed komenā€¦als je nog wat wilt vragen [EMAIL=ā€œilsezegers@hotmail.comā€]ilsezegers@hotmail.com

Ilsah wanneer ga je naar Blanes dan?

haha dit is topic van vorig jaar :wink: denk dus neit dat ze nog reageert