Blanes

:wink: kan iemand mij en mijn dochters van 15 :stuck_out_tongue: en 17 :rolleyes: de nodige info verschaften of over camping solmar of camping la masia wat er allemaal te doen is (disco’s voor dochters) en op de camping voor 40+ers :wink: en hoe zijn de campings v.w.b de groote van plaatsen

hey boar veel weet ik er ook nie van maar op de site www.campinglamasia staat wel wat info over die camping en blader anders eens een beetje door dit forum, er staat zat info in over uitgaan enz

Groeten :stuck_out_tongue:

Maak eens gebruik van de zoekfuncties op internet of op dit forum… Ik denk dat er heel veel te vinden is over de campings. :slight_smile:

Originally posted by boar@26-01-2004, 12:49:19
** :wink: kan iemand mij en mijn dochters van 15 :stuck_out_tongue: en 17 :rolleyes: de nodige info verschaften of over camping solmar of camping la masia wat er allemaal te doen is (disco’s voor dochters) en op de camping voor 40+ers :wink: en hoe zijn de campings v.w.b de groote van plaatsen **

Ik denk niet dat er een disco is op een van de campings in Blanes. Wel is er een discobus die de campings een voor een bezoekt en waar dus buiten gediscoot kan worden. Veel stelt dat denk ik niet voor. (bijna) alle campings liggen aan de hoofdstraat en daar zijn verschillende discoos op loopafstand.
Terrasjes in overvloed en ook veel spaanse eetgelegenheden waar je voor 8-9 euro inclusief wijn goed kunt eten.
Ik vind Blanes geweldig in September, maar weet niet hoe het in Juli Augustus is

eeey
ik reageer een beetje laat mischien
maargoed… ik kom voor de 5de keer in blanes en er zijn genoeg discotheken en kroegen om heen te gaan verder worden er ook wel dingen georganiseerd op de campings zelf maar dat is meestal voor de kleine kinderen

veel plezier!!!