11-07-05 Tot 20-07-05 Naar Blanes S'abanell?

wie gaat er rond 11-07-2005 tot 20-07-2005 naar blanes s’abanell? :o ik sta op camping roca met nivea vakanties!! weet iemand of dit een leuke camping is? ik ga er alleen heen met een groep van 15-30 mensen ik ben 16 jaar als ik er heen ga!! wie gaat er nog meer rond die tijd naar blanes s’abanell? groetjes chantal!! :smiley: B)

Het is niet een super camping maar ja je moet het zelf gezellig maken.

haha ja ach we zullen er slapen en af en toe eten :wink: haha

Die camping is helemaaal nix nix maar dan ook nix aan…
Er is geen zwembad of iets bij…!! en je betaalt er ook meer voor dan de camping waar wij op staan :slight_smile:
En wij hebben WEl een zwembad B)

haha ja ik heb de camping niet uitgekozen :stuck_out_tongue: haha ik kreeg gewoon de info toegestuurd dat ik op die camping stond :stuck_out_tongue: maar het maakt niet zoveel uit joh :wink: haha wanneer ga jij erheen dan?

er staat trouwens op de site dat er wel een zwembad is!!

Beste Kampeervrienden CAMPING ROCA biedt U in een natuur lijke omgeving de mooiste kampeergelegenheid Zwembad, met kinderbad, Bar Restaurant en Supermarkt…

kijk maar op www.campingroca.com

groetjes,
chantal

Haha jaah ik d8 eerst dat je bedoelde da je naar S’abanel ging…!!
Die camping heef tgeen swembad [h]

Rocaaa wel :D…
En die Vineaa gr0ep is egt lachewekkend :slight_smile:
Dan ga jij of 10 dagen of 17 dagen ast goed is;)
Ik ging er afgelopen jaar heel veel mee op met die lui die daar toen ware… :slight_smile:
Maar goed…:D… Ik ziee je wel op msn Chantiejj en anders spreek uk je hier0 wel… en anders daar mss wel :wink:

Kussss$jjj

Oeeeh bijna vergete …!! :slight_smile:

Er werkt op Camping Roca een onwijs lekker ding, in de Kantine [h]

Carlos heet ie :slight_smile:
En hij is cker lekker :stuck_out_tongue:
Heb wel foto van 'm… :slight_smile:

hey haha ja ik heb de fotow :stuck_out_tongue: haha misschien zie ik je nog net 2 daagjes in blanes! want ik ga al weer bijna weg als jij komt!! :frowning: