We zijn 1 hele dag bij de Niagara Falls, hotel aan de Canadese kant. Hoe kunnen we onze dag zo inrichten dat we maximaal alle mooie attracties en bezienswaardigheden kunnen meenemen? Dank alvast voor de reacties!
Hoi Hanneke,
Dat hangt van je smaak en je budget af. Ik zou maximaal 3-4 dingen kiezen, vanwege tijd en geld. Onze lijst van belangrijkst naar onbelangrijkst is (na 2 bezoeken)
1] Gewoon bovenaan Horseshoe Falls kijken, het laat je écht nauwelijks los
2] Helikoptervlucht van 10 minuten ofzo, genoeg en onvergetelijk (vertrekken een paar km naar het oosten, is halte
van de shuttlebus).
3] Maid of the Mist boot
4] Spanish cable car boven de Whirlpool, ook aan shuttlebus
5] Lunch of thee in Skylon Tower (draaiend restaurant)
6] Wandeling in de tunnels (met lift) onder de Horseshoe Falls
Maar het is subjectief, jullie maken misschien hele andere keuzen.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Je moet zeker op de Maid of the Mist zijn geweest. Geweldige ervaring op de boot zo dichtbij de waterval.
Heb ook geluncht in de Skylon Tower. Deze draai inderdaad rond waardoor je gedurende de lunch altijd een ander uitzicht hebt.
Ik weet niet hoe je van de VS naar Canada reist, maar wanneer je in de zomer per auto/bus de grens wilt over gaan in de buurt van de Falls kan het extreem druk (lange wachttijden) zijn. Hou hier rekening mee in je planning !
Dit topic is van vorig jaar ![]()
tsja dat had ik niet gezien, maar denk dat genoeg mensen wat aan onze tips hebben. Misschien zijn er wel lezers die dezelfde vragen hebben en die aankomende zomer op vakantie gaan richting de Falls