New York vanaf 1 september 2012

Ik ben een 4e jaars studente Small Business & Retail Management en 21 jaar. Ik wil graag vanaf 1 september 2012 voor 20 weken naar New York om hier te gaan afstuderen. Ik zou het leuk vinden om hier naartoe te gaan met iemand samen. Dus als iemand het leuk vind om met mij mee te gaan rond de leeftijd van 21/22 jaar dan hoor ik het graag!

Hi! Ik ben Nadi, 23 jaar en ik ben bijna afgestudeerd. Ik wil na de zomer voor een langere tijd naar NYC toe om daar wat connecties op te doen (ik werk in media, online marketing, communicatie, video & fotografie). Ik ben in 2011 twee keer over een week in NYC geweest, een heerlijke stad. Gaaf dat je daar 20 weken naar toe gaat om af te studeren! Heb je al een huisvesting of iets?

He Nadi! Ik ben inderdaad eventueel van plan om vanaf 1 september 20 weken naar New York te gaan voor een afstudeerstage in de modesector. Het is nog niet helemaal zeker, wil er graag goed over nadenken maar het lijkt me een hele leuke ervaring! Huisvesting wordt geregeld vanuit het stage bureau die het voor mij regelt, heb jij al huisvesting?