New York Mei 2012!

Hey hallo!

Ik ben Daniëlle, 23 jaar oud, en ik wil heel graag in mei naar New York!! Vriendinnen kunnen niet in deze periode, kunnen het niet betalen of zijn niet laaiend enthousiast over de Big apple. Wie zou er met mij mee willen?
Het liefst ga ik ergens tussen 14 en 26 mei voor ongeveer een week.

Groetjes!

Hoi Daniëlle,

Ik zou wel mee willen. Ben afgelopen december al geweest, maar wil toch nog een keer :slight_smile:
graag hoor ik nog van je.

groeten,

Mustafa

He Mustafa,

Bedankt voor je reactie! :smiley: Ik heb alleen al geboekt met twee mensen. Heb je nog tips voor wat te doen in NY?

Groetjes!

Heej Danielle,

Leuk dat je naar New York gaat. Ik zit zelf al sinds januari in New York voor mijn studie en er is genoeg te doen. Vooral de bekende plekken zoals Central Park, Statue of Liberty, Times Square, Broadway, Empire State Building, Brooklyn Bridge, Rockefeller Center, the New York Times kantoor, Grand Central Terminal en 9/11 Memorial zijn leuk om heen te gaan. Verder is rondlopen door de straten ook erg interessant. Je kunt in 1 dag veel doen. Je kunt een ‘metrocard’ kopen en daarmee kun je met de subway eigenlijk overal wel heen. Als je verblijft in een hotel of hostel hebben ze vaak wel een gratis folder met de kaart van New York City. Bovendien kun je ook goed shoppen in New York. Als je de kans hebt ga dan naar de verschillende plaatsen in New York City zoals Brooklyn, Harlem, Queens etc. Je kunt ook bij de boekhandel in Nederland een boek over New York City halen. Staan veel mooie en leuke plekken in met goede informatie over waar het is en de openingstijden etc. Heb ik zelf veel gebruik van gemaakt.
Veel plezier in New York! :wink: