Wie gaat er mee een tijd ‘The City’ New York ontdekken, bezichtigen, feesten en wat je maar niet kunt doen in NY te gaan doen!
Graag wil ik voor ong. een maand tussen april en juli er heen gaan
Als je intresse hebt laat maar horen!!
Groetjes
Lidia
Wie gaat er mee een tijd ‘The City’ New York ontdekken, bezichtigen, feesten en wat je maar niet kunt doen in NY te gaan doen!
Graag wil ik voor ong. een maand tussen april en juli er heen gaan
Als je intresse hebt laat maar horen!!
Groetjes
Lidia
Klinkt goed! Hoe wil je het aanpakken?
ik ben van 25 april 2011 tot 8 mei in NY!
feestje? of andere dingen?
Hey Lidia
Ik zou ook graag naar ny willen gaan, heb ook een ad op deze site…
Heb je al iemand? zoniet kan je me altijd iets laten weten…
Ik ben een vrouw van 33 van België…
En jij?
Groetjes
hoi!
Ik ben 25 en wil heel graag een maand met je naar New York eo alleen werk ik in het onderwijs en ben ik afhankelijk van de zomervakantie… voor mij geldt dus dat ik per se in juli en augustus moet gaan. Ik ben nieuwsgierig naar wat voor vakantieganger je bent? hotel/hostels? museum/activiteit? stappen/vroeg op? zou je me wat meer willen laten weten over je plannen als juli/aug ook een optie is voor je?
groetjes,
Tineke
Hoi Lidia!
Ik zag je advertentie, en ben benieuwd hoe ver je plannen al zijn? Ik wil ook graag naar New York. Ik ga eind april een rond reis maken vanaf Los Angeles, zo door naar New York. Dan wil ik in New York een weekje (17 mei t/m 24 mei) nog wat rondreizen en inderdaad genieten van New York!! Ook graag naar Washington (het witte huis bekijken… =).)
Ik ben zelf 23 jaar, fysiotherapeute.
Groetjes Alette