New York 2005

Hallo allemaal,

Dit is reeds mijn eerste post op dit forum en ik wil natuurlijk wel dat het er een beetje degelijk uit ziet :wink: .

Ik ben van plan om aan het eind van dit jaar naar New York te gaan voor een bezoek. Het vertrek vanuit Nederland ligt op 23 december en de terugkeer vanuit New York op 2 januari. Met deze data kan nog geschoven worden maar ik wil het liefst met de kerst en de jaarwisseling daar zijn. :slight_smile:

Nu wil ik het liefst met iemand samen daar heen reizen, dat is immers een stuk gezelliger dan alleen. Een beetje informatie over mezelf kan daarom ook geen kwaad. Ik ben een 20 jarige jongen en studeer aan de Hanzehogeschool Groningen, ben 2e-jaars aan de opleiding Communicatiesystem, faculteit Economie. Mijn hobbies zijn reizen, gamen, internetten, biertje drinken.

Wat wil ik gaan doen in New York? Uiteraard de grote toeristische dingen bezoeken die iedere toerist doet als hij voor het eerst in New York komt.

Geslacht geen voorkeur. Gelieve ook rond mijn leeftijd. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet Jeroen