hoi,
Ik ben met oud en nieuw sydney en heb ondertussen net op tijd nog een hostel kunnen boeken. Nu hoor ik van verschillende mensen dat je moet zorgen dat je na het vuurwerk om middernacht kaartjes hebt voor een club omdat daar de meeste mensen naar toe gaan. Is dat zo?? en wat raden jullie ons aan?? en ik neem aan dat je die tickets van te voren moet kopen??? Aangezien ik 28 december in sydney aan kom…
groetjes Pascal
Hoi Pascal,
Het ligt er aan wat je wilt doen met oud en nieuw. Ga je voor het vuurwerk en wil je dat vanaf een goede plek bekijken…dan kun je naar een van de vele parken die hiervoor (gratis) opengesteld worden. Je moet dan wel 's ochtends al aanwezig zijn zodat je een goede plek veroverd. Je hebt plekken waar je wel eigen alcohol mee mag nemen en plekken waar dit strict verboden is (botanical gardens).
Als je wilt feesten en het oud en nieuw wil vieren in een club kan dat op Bondi Beach. Daar komen bekende DJ’s. Maar als je een kaartje wil kopen moet je even op internet zoeken waar je dat kunt vinden! Weet wel dat de kaartjes redelijk snel zijn uitverkocht!
Vanuit de regering liggen vrijwel in elk hostel folders over het programma van de avond en de parken waar je heen kunt. ik zou zelf naar het vuurwerk gaan kiijken aangezien dit echt super spectaculair is. Dus als je aankomt op 28 dec. moet je even bij je hostel vragen of ze zo’n folder hebben, of anders andere informatie over de beste plekken voor het vuurwerk enzo.
Als je naar een club wilt op bondi moet je even verder zoeken!
Succes ermee!
Hallo,
Ik was in Sydney met oud en nieuw in 2008. Wij zijn om 19.00 uur naar buiten gelopen en hadden eigenlijk vrij snel een plek gevonden naast de brug. Om 21.00 is er kindervuurwerk en om 0.00 uur is het grote vuurwerk. Na afloop naar huis gegaan en het was een grote chaos met mensen dat was af en toe best wel eng.