Netwerk op bouwen in Thailand

Hallo,

Mijn naam is Rene en heb plannen om samen met mijn gezin naar Thailand te verhuizen. Hiervoor ben ik hard aan het werk aan een business die overal ter wereld uitvoerbaar is.

Eén onderdeel is het bouwen van een netwerk. Mijn vriendin en ik zijn aangesloten bij een groot bedrijf en promoten de producten van dit bedrijf. Je kunt het vergelijken met een soort franchise ondernemerschap. Alleen dan zonder grote investeringen.

Aangezien dit netwerk ook in Thailand opgebouwd moet worden zijn wij op zoek naar mensen die werk zoeken in Thailand of kennissen hebben in Thailand, met deze business krijg je volledige training en kan je op een goede manier een leuk inkomen verdienen.

Mocht je meer willen weten over deze mogelijkheid om in Thailand te kunnen wonen en werken dan hoor ik dat graag.

Aan wat voor soort producten moet ik denken

Het gaat om unieke gezondheidsproducten.
Ons bedrijf heeft als eerste bedrijf in de wereld in deze branche zo’n snelle vlucht genomen en de verwachting is dat de omzet boven de 100 miljoen komt dit jaar. Dat is werkelijk uniek. In Nederland is de omzet al flink en nog steeds is het relatief onbekend.

Mensen die het gebruiken zijn erg enthousiast en dat heeft met name te maken met de eerlijkheid wat er geboden wordt.
Geen praatjes maar werkelijk goede producten en op zakelijk gebied is wordt er niet zo als zo vaak gezegd dat het makkelijk geld verdienen is maar gewoon hard werken. Voor de één is het benaderen en overtuigen van mensen makkelijker als de ander.

Het businessmodel staat op http://www.myariix.com/renekouseband het is nog in het engels. Maar komt uiteraard met de tijd in het Nederlands. Er is ook een thaise uitleg overigens.

Mocht je meer willen weten verneem ik dat graag.

Weet dat je aan Amway in Thailand een geduchte concurrent hebt. Uiteraard zijn jullie produkten veel beter, unieker en doelmatiger, maar daar kijkt de Thai eerste instantie niet naar: een vocht-inbrengende gezichts-lotion is een vocht-inbrengende gezichts-lotion.

Daarnaast zul je best veel Thai tegenkomen die geinteresseerd in het business model al is dat ook niet uniek voor Thailand.
Wil je de Thai bereiken, dan moet je dat doen met Thai en Thaise informatie.

Bedankt voor de reacties.

joepattaya Amway is geen (grote) concurrent.

In alle landen waar we tot nu toe werken overstijgen wij alle soortgelijke netwerkbedrijven.

En ik heb inderdaad gemerkt dat het businessmodel belangrijk is.
Ook hier hebben wij een uniek systeem voor wat niet te vergelijken valt.

Uiteraard heeft iedere business een doelgroep en past het één beter bij iemand dan het andere. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat complete netwerklijnen uit andere systemen in 1 keer overstappen op ons systeem.

Dus Amway kan zelfs onze klant worden…

En heb al wat connecties met Thaise mensen hier in Nederland en in Thailand, dus verwacht dat mijn netwerk in Thailand zijn eerste start binnenkort krijgt.

Hallo Rene,

Ik zou heel graag in Thailand willen werken. Wat is je e-mailadres, dan kan ik je even een mail sturen.