Ik ben op 27 september terug gekomen van een 3 weekse rondreis door Madagascar. We hebben het zuiden gedaan, Tulear naar Tana en de parken in de buurt en ook het noorden zoals Diego en tot slot Nosy Komba.
Wil je hier iets van weten, wat dan ook, laat het me weten. Ik deel mijn ervaringen graag.
Ga jij binnenkort naar Madagascar? Ik heb nog 17.300 ariary. Ik ga de komende jaren niet meer terug, dus wil je ze overnemen, laat het me weten.
Hoi Hoi,
Wij gaan in Mei na Madagaskar, willen graag de ariary van je overnemen. Hoeveel wil je hier voor hebben? Groetjes Chantal
Goedemorgen (als ik dit schrijf),
Jullie hebben iets om naar uit te kijken.
De koers schommelt wat. Volgens de huidige koersconverter zijn 17.300 ariary nu € 6,26 waard. Voor € 6 stuur ik ze op. Maar je mag ze ook komen halen , ik woon in Hoorn, maar ik kom de komende weken 1 dag per week in Utrecht in de Herman Gorterstraat.
Laat maar even weten wat je wilt (of niet).
En heb je nog vragen of wil je nog wat praktische info, laat het maar weten.
Groet.
Rob:wereld:
best rob,
ik woon zelf in de buurt van 's-Hertogenbosch,
weet niet wat het kost om ze op te sturen?
Groet Chantal
Chantal,
voor € 6 stuur ik ze op in een gewone envelop met om het geld een blanco vel papier. Als je ze wilt hebben mail me maar even op [EMAIL=“robeningevdb@hotmail.com”]robeningevdb@hotmail.com voor jouw adres en mijn rekeningnummer.
De ariary’s zijn weg maar voor vragen ben ik nog beschikbaar.
Hoi Rob,
Zou je op het forum kunnen schrijven over je reiservaringen. Een verslagje, wat foto’s, of je hotels vermelden + prijzen en wat niet leuk en wel leuk was. Do’s and donts
Dankjewel, Wendy