Hallo allemaal!
Begin 2008 (vanaf ong. februari) wil ik graag vrijwilligerswerk doen in Nepal (www. suvadra.nl) en daarna nog rondreizen in Nepal en evt. een ander land (India, Tibet?). Het liefst zou ik 6-8 wkn vrijwilligerswerk doen en daarna nog ongeveer 2 maanden rondreizen, m’n precieze plannen staan nog niet vast, dus ideeen zijn welkom! Voor dit alles ben ik nog op zoek naar een reisgenootje.
Ik zelf ben 20 jaar (21 tegen de tijd van de reis) en ik studeer nu geneeskunde (3e jaars) in Nijmgen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd, voor de rest maakt het me niet zoveel uit, als het maar klikt!
Als het je wat lijkt mail me dan en hopelijk wordt het wat!
Ik wilde je alleen even zeggen dat je een goede keus hebt gemaakt om vrijwilligerswerk via suvadra te gaan doen, ik heb het zelf vorig jaar ook gedaan succes!
Gelukkig ! Tis nog niet zeker dat ik echt naar suvadra ga (bezig met aanmelden) maar ik hoop het heel erg, kheb er nu al superveel zin in! Gelukkig heb ik ook al een reisgenootje gevonden, dus gaat helemaal goedkomen.
Ben jij er toevallig ook via de IFMSA naar toe gegaan? En heb je verder ook nog rondgereisd in nepal (of ander land)?
Even een update van m’n eerste bericht: ik heb ondertussen een reisgenootje gevonden dus ik ben niet meer op zoek! Wel vind ik het nog steeds leuk om te mailen over india/nepal reisplannen!
Beetje late reactie, maar ik ben net 6 wkn in Ecuador geweest, vandaar. Ja, ook vi de IMFSA, maar ik studeer rechten haha.
Ik heb er ongeveer 10 dagen rondgreisd, maar in dat jaar waren er nogal wat problemen in Nepal. Ook nu wordt er vlgens mij afgeraden om alleen door Nepal te reizen.
Bekijk vlak voor je vertrekt altijd de actuele veiligheidssituatie in Nepal, omdat de situatie er erg instabiel is en elk moment weer kan omslaan.