Dat ze hier op het forum reageren is tot daar aan toe en dat snap ik al niet, want er komt niks zinnigs uit. Maar om vervolgens ook een aantal mensen prive te benaderen (waaronder ikzelf) gaat mij te ver!!
Stop hiermee, we zitten niet op jullie commentaar te wachten.
Ach meiden…laat ze toch…gewoon niet eens openen zo’n pb. gelijk verwijderen…zegt meer over hun als over jezelf…
kom op schouders er onder…laat maar l*llen ze zijn nu eenmaal niet wijzer…
eigenlijk moet je medelijden met ze hebben deze mensen zijn ziek heeel ziek…jammer als je geen normaal gesprek kunt voeren…ze zullen wel een moeilijke jeugd hebben gehad…althans zo denk ik daar over. (ps we zien wel wie zich aangesproken voelen)
Ben het met viva eens;negeren,doe je dat niet dan gooi je alleen meer slagroom op de taart…
Mij werd gevraagd deze persoon te verwijderen,en wat dan?
Dan komt de volgende,en de volgende…
Deze onderwerpen vragen om reactie,en dat hoeft niet altijd goed uit te pakken,wapen je daartegen door er niet tegen in te gaan.
Jullie kunnen niet van mij verlangen als iemand anders reageert dan"standaard"dat ik hem dan maar gelijk blokkeer,zo werkt dat niet.
Ik verdedig niemand;ik analyseer het,meer niet.
Als de persoon in kwestie taal uitslaat;discriminerend ten aanzien van de desbetreffende persoon op het topic,uiterlijk,schuttingwoorden gebruikt,dan grijp ik in omdat het dan niet meer over discussie gaat.
ik weet niet hoor
iedereen heeft recht op een eigen mening en een eigen zinswijze, maar ik vind iemand tot 3x toe een moordenaar noemen gewoon echt niet meer binnen de regels van het forum passen, wat die mening van die persoon dan ook mag zijn…
@Hans: Ik geloof niet dat iemand op het forum aan jou gevraagd heeft deze personen te verwijderen!
Maar dat dit niet binnen de normen van het forum past, is iets dat blijkbaar voor iedereen binnen het forum duidelijk, alleen ben jij blijkbaar een andere mening voorgedaan.
Ik vind, dat de uitingen van deze “leden” niet echt getuigen van de normen en waarden die jij aan dit forum gesteld hebt. Iemand in zn waarde laten, geen namen noemen, niet op de man spelen…
Moordenaar, lekker naar turkije om je weer zwanger te laten schoppen, dan weer naar de kliniek, ik zou ook geen kind van een turk willen en het dus vermoorden… Zijn dit dingen die een ander in zn waarde laten. Het is openlijk. Als Brenniej zou willen kan ze zelfs aangift van smaad doen…moordenaar… en elk bureau zou dit op moeten nemen…
Maar goed, het mag en dus zul je mij niet meer daarover horen. Spreek alleen mij ook niet aan als ik uiteindelijk ECHT uit mn slof zou schieten. Dat mag dan dus ook…
ik heb me tot nu toe juist helemaal nog niet met dit topic bemoeid, omdat ik vind dat ik daar te nieuw voor ben. Ik ken jullie niet. En wil dus ook niet als een bemoeial over komen, maar wat er nu gebeurd met dat Sprookje, is me echt te gek.
Uiteraard wens ik Brenniej alle sterkte van de wereld! Ik hoop dat je je snel beter voelt en er niet al teveel mee zit. Het is een moeilijke, maar moedige beslissing als je in zo’n situatie zit.
Ik begrijp dus ook echt niet waar dat Sprookje zich mee bemoeid. Horror was een betere naam geweest…
We zijn een community,nogmaals als zulke personen reageren op deze manier;reageer er dan niet op,koren op hun molen.
Reactie-contra reactie,in het heetst van de stijd vallen er woorden die naderhand beter niet gezegd hadden kunnen woorden,dan moet je als beheerder afwegen de’‘zwaarte’’ ervan.
Na-check van de posts afgelopen jaren op het forum van desbetreffende deed mij tot dit besluit.
Aan mij vragen om zulke personen te verwijderen is tegen mijn integriteit en geloofwaardigheid als forumbeheerder.
Mocht daar aan getwijfeld worden dan hoor ik dat graag.
ik twijfel niet aan je integriteit maar aan je beoordeling, op het punt dat we aangaven dat het uit de hand dreigde te lopen, heb je het laten lopen en nu is het nog meer ge escaleerd…
maar ik heb gezegd wat ik ervan vind. het is goed zo
denk dat brenniej wel weet waar ze terecht kan, dus dit topic zal ik niet meer bezoeken
ik wil hier ook nog even op reageren!
Het was zeker niet mijn bedoeling om het zover te laten komen!
Alleen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was zat ik daarna achter mijn computer…! en ik moest mijn verhaal kwijt!.. nu zat ik vaak op deze site omdat hier mensen zijn die mijn gevoelens en verhalen que turkije begrijpen, en je niet gelijk vooroordelen om je oren krijgt…!
Het was dus eigenlijk een noodkreet!!..om me gevoel en paniek en angst, boosheid, verwardheid van me af te schrijven!..
Niet dat ik er nu spijt van heb dat ik me verhaal hier op heb gezet!
Maar ik wist ook niet dat er op deze manier gereageerd zou worden!..
en dat er dit van zou komen!..
tuurlijk kan je positieve en negatieve reacties verwachten… en die respecteer ik ook allemaal… het is nou niet dat je het over een vliegticket of whatever hebt!
Maar de manier waarop het nu is gebeurt is niet normaal…
en vind ik echt niet leuk…
het is zo een leuk forum… die ik nu al een jaar mee lees…
voel me misschien een beetje schuldig…!
Gelukkig zijn jullie meiden heel lief en heb ik heel veel lieve reacties van jullie gehad, en jullie weten ook niet hoe goed dat me deed…echt waar…en heb ik heel veel aan gehad en nog steeds…
ergens heb je het gevoel dat je niet alleen bent…
terwijl ik jullie niet eens in het echt ken… maar jullie snappen wel wat ik bedoel…
Hoop dat sprookje en die andere hier op dit onderwerp wegblijven en mij met rust laten…
en me geen prive berichtjes meer sturen en om me profiel " Babykiller" neerzetten…
dus bij deze sprookje –> het is niet leuk meer… ik weeet hoe je erover denkt nu… maar hou alsjebliefd op… het is genoeg… ik respecteer jou mening… maar verwoord het dat wat anders…zodat andere jou ook respecteren!!!
@Hans, ik zal wel als eerste dan direkt reageren, maar ik denk dat als je de reakties van de meesten hierop leest dat IEDEREEN het meer dan twijfelachtig vind… Ik ben nu eenmaal wat assertiever dan de anderen blijkbaar, maar als IEDEREEN, behalve de betrokkenen melden dat je zo niet op ONS forum tegen elkaar kan spreken, ja dan trek ik iig mn eigen conclusie daaruit…
De beiden zijn niet echt actief op dit forum, alleen als ze kunnen schoppen. Zoals al eerder vermeld, ik reageer niet meer op hen, maar zal wel reageren op dingen die ik dus nodig vind, vandaar deze reaktie…
Voor zover ik weet heb ik je alleen gevraagd iets te doen, want dat dit uit de hand ging lopen… Van mij hoef je niemand te blokkeren. En geloof me, de eerste die zo tegen mij spreekt, ik maak een schermprint, ga naar het eerste politiebureau in de buurt, en diegene heeft een giga probleem.
Ik dacht nog steeds dat we hier een open en eerlijke en warme gemeenschap wilden vormen, maar ik begin er zo langzamerhand aan te twijfelen
Dames, ik blijf gewoon hier wees niet bang. Zal alleen af en toe iets anders reageren dan de Beps die jullie kennen. Ik vind namelijk dat iedereen dat moet doen wat hij/zij voor zn eigen geweten kan waarborgen, en dat je mensen moet steunen. Ik ben trots op de meiden die hier gereageerd hebben tegen de stokers…
Trots dat ik deel uit maak van mensen met een MORAAL!!!
Ik denk niet dat er aan je integriteit en geloofwaardigheid als forumbeheerder getwijfeld wordt. Althans niet door mij. Maar ben wel van mening dat je personen die zich hier niet kunnen gedragen…lees de boel opruien wel vriendelijk doch dringend kunt verzoeken om hier weg te blijven. Ik heb het ook al aangegeven dat het beter is om er boven te blijven staan, maar deze 2 lokken gewoon reacties uit en dat moet gewoon niet kunnen.
@Hans, dat had ze al eerder vermeld, dat ze prive mailtjes kreeg ed…
Bren sta erboven. Zoals ik je in een PB al melde ze zijn het niet waard, wat je gedaan hebt getuigd van liefde omdat je het leven niet kan bieden wat een kind waard is…Ik vind het een stap die kracht getuigd…
Je hebt helemaal gelijk Beps . @Brenniej: De stap die je hebt gezet is niet niks, dat doe je niet zomaar. Ik vind dat daar met respect mee omgegaan moet worden. En je schuldig voelen omdat deze 2 zo gereageert hebben, kom nou. Dit forum is er om mensen zoals jij die hun verhaal kwijt willen en op die manier steun zoeken en krijgen.
is ook… maar toch…
Ik las altijd mee…en was altijd gezellig…vind dit echt een leuk forum!
en dan kom ik met een verhaal… en dan gebeurt er dit!!!..
pooeehhoeee…