Nederlandstalige Excursies En Chartervluchten

Het is nu zeker dat vanaf februari er weer Nederlandstalige excursies te boeken zijn op Djerba, iets waar we heel lang mee bezig zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.
Het betreft de excursies Matmata/Douz, Chenini/Tatatouine en een eilandrondrit.
Je steekt toch altijd meer op als je iets hoort in je eigen taal, zeker gezien het feit dat het Duits van de meeste gidsen niet echt goed te noemen is.
Azur reizen heeft gehoor gegeven aan de vele verzoeken vanuit Nederland en gaat ook eigen chartervluchten inzetten naar Djerba.
Om de beginnen op 24 en 31 december en vanaf Februari iedere zaterdag. Ook het aantal Hotels wat in de brochures staat wordt uitgebreid zodat we wat meer keus hebben.
Al met al dus een vooruitgang waar ik erg blij mee ben.

Originally posted by Marianna@31-10-2004, 10:47:28
** Het is nu zeker dat vanaf februari er weer Nederlandstalige excursies te boeken zijn op Djerba, iets waar we heel lang mee bezig zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen.
Het betreft de excursies Matmata/Douz, Chenini/Tatatouine en een eilandrondrit.
Je steekt toch altijd meer op als je iets hoort in je eigen taal, zeker gezien het feit dat het Duits van de meeste gidsen niet echt goed te noemen is.
**

Haha het duits van de meeste gidsen niet goed is…?dat zal Ahmed niet graag horen.maar spijtig klopt het wel,maar nevertheless ik heb mij kapot gelachen met die gidsen (toffe mensen).

hetenigste waar ik een beetje in teleurgesteld was ,was in Matmata het eten kon ietsje beter ik heb die restaurant daar met een lege gevoel verlaten :wink:

Nederlandse excursies?zijn dit excursies met alleen de Nederlandse taal ,of gecombineerd met Engels of Frans etc…?

Het is inderdaad de bedoeling dat die excursies alleen in het Nederlands zijn, als er tenminste voldoende boekingen zijn.
Gezien de vragen op mijn mail en via mijn PB’s zal dat wel het geval zijn.

Hallo,

Wij zijn van plan om deze zomer naar hotel Romance Djerba Sun in Midoun te gaan. Is er hier al iemand geweest en hoe waren de ervaringen dan met dit hotel? Wij gaan met 2 kinderen van 5 en 8 jaar. Welke excursies zijn aan te bevelen. Zijn deze dan volledig in het nederlands en hoeveel kosten ze ongeveer? Wij boeken met Jetair.

Hallo Pletinckx,

Als er voldoenden mensen zijn die die excursies boeken zijn ze inderdaad alleen in het Nederlands. Maar er is echter maar 1 reisleider die een paar excursies doet in het Nederlands. Nl de excursies Matamata/Douz, en Chenini/Tatatouine, en waarschijnlijk een halve dag Eilandtour.
Matamta/Douz is wel een lange dag, je vertrekt tegen 7 uur en bent 's avond tegen zes uur weer terug in je hotel. dus best wel een lange zit voor kleine kinderen.
De prijzen liggen tussen de 30 en 80 TND p.p.
Wat betreft Hotel Sun Club, dat is een uitstekende keuze, zeker met kinderen.
Wil je meer info over dat Hotel of andere info, kijk dan even op de
Djerba Groep. Daar vind je een paar mensen die daar een paar keer per jaar heengaan en je kunt er ook een aantal foto’s vinden.

Gr.
Marianna