Nederlandstalige banen in het Buitenland

Hi allemaal,

Careertrotter is een recruitment agency dat zich richt op meertalige internationale banen. We hebben banen voor Nederlanders in onder andere Ierland, Malta, Duitsland, Polen, Spanje etc. Het gaat hier om klantendienst, helpdesk medewerkers etc. Voor meer informatie kijk op www.careertrotter.eu

Allemaal leuk en aardig. Alleen jammer dat ik nooit meer iets van jullie terug gehad. Was op zoek naar werk in Zuid Afrika. Ik dacht: Makkelijk, een Nederlands (bemiddelings)bedrijf. Ben nu maar op een andere manier op zoek gegaan naar een baan daar…

hoi jorritjuh,

Hoe heb je een baan gevonden in zuid-afrika. Ik ben namelijk ook op zoek naar een betaalde baan in afrika dus tips zijn van harte welkom want het is niet zo gemakkelijk!

Groetjes jenny

Weet iemand hoe aan werk te komen in Indonesie ??
alle informatie is welkom

Hallo allemaal,

De beste manier om een Nederlandstalige baan in het buitenland te vinden is door er zelf één te creëren. Inderdaad: eigen baas of freelancer worden.

Toen ik in Spanje aankwam, schreef ik parttime teksten en maakte ik de sprong in het diepe. Al snel kon ik fulltime van copywriting leven. Mijn klanten zijn uitsluitend Nederlandse MKB’ers en marketingbureaus.

Behalve tekstschrijver zijn er genoeg andere werkzaamheden die je op iedere willekeurige plek ter wereld kunt uitvoeren. Het begin zal niet makkelijk zijn, maar het is de moeite waard!

1 like

Beste allemaal.

Ik zit nu eindelijk in Zuid Afrika en de enige mogelijkheid voor werk voor Nederlanders, s werken in een callcenter. Er zijn een aantal bedrijven die op zoek zijn naar Nederlands sprekende mensen. Je kan hier gewoon solliciteren met een toeristen visum. In eerste instantie voor 90 dagen, en daarna kan je je visum nog eens verlengen met 90 dagen.
Wel ben ik op de hoogte gebracht dat ze die regel hier in Zuid Afrika willen veranderen. Ze zijn er wel mee bezig, maar zoals zo veel dingen hier gaan, gaat ook het veranderen van de wet erg langzaam.
Zelf heb ik nu een aantal sollicitaties lopen in Kaapstad. Die banen heb ik gevonden op: www.gumtree.co.za
Dat is de Zuid Afrikaanse marktplaats.

Heel veel succes!

Groeten Jorrit

www.WerkInAfrika.nl biedt verschillende mogelijkheden door heel Afrika.