Nederlandse vereniging in Izmir ?

Hallo allemaal,
een paar dagen geleden als nieuw lid aangemeld.
Woon nu 2 maanden in Izmir met mijn man (Turks) en mijn zoon van 2.
We hebben 7 jaar in Nederland gewoond en hebben besloten om eens een tijdje in Turkije te wonen in de hoop meer rust en tijd voor onze zoon het hebben en te vinden. Dat zit denk ik wel goed maar nu ben ik erg benieuwd of hier een Nederlandse vereniging is die af en toe leuke dingen organiseert. Weet iemand dat toevallig ? Alvast hartelijk dank.
Groetjes, Bianca.

Hey Bianca, ik heb geen idee of er zo’n club is in Izmir. Ik weet wel dat er zoiets in Marmaris is, ben er zelf lid van. Misschien kun je eens rondvragen bij andere nederlanders die in Izmir wonen? Of richt zelf een clubje op! Ben je lekker bezig en wie weet hoeveel belangstelling ervoor is! Succes in elk geval en veel woonplezier in Izmir.

Je zou hier op Wereldwijzer.nl een gebruikersgroep kunnen aanmaken met als titel ‘Nederlanders woonachtig in Turkije’. Iedereen die in Turkije woont kan zich dan aanmelden; handig om zo contact te leggen met andere Nederlanders in Turkije.

Maartje, Crazymar, hartelijk dank voor de goede tips en reacties.
Oproep !
Nederlanders wonend in Izmir en omgeving of die toevallig in de buurt zijn …
jullie zijn hierbij van harte uitgenodigd om langs te komen
voor een gezellige (borrel)avond op zaterdagavond 22 Maart 2008 te Balcova/Izmir.
Aarzel niet het wordt hartstikke gezellig ! Alle andere ideeën en suggesties zijn van harte welkom.
Bianca.

Hoi Bianca,
Wij zijn eind maart 2008 verhuisd naar Turkije-Izmir, en ik vroeg me ook af of er een NL-vereniging is in Izmir.
Ik weet dat er een intern.ver. is, de IWAI, maar het leek me ook leuk om alleen nederlanders of nederlands sprekenden te ontmoeten.
Groetjes, Petra