Nederlandse/Belgische dames in Izmir

Hallo,

Ik woon nu zelf een jaar in Izmir. Via FB heb ik een besloten pagina opgericht om NL dames (of NL sprekende Belgische dames) bij elkaar te brengen. Met als doel om 1x per maand een activiteit te doen met elkaar. En elkaar bijstaan met dingen waar mensen tegenaan lopen.
Misschien kunnen we elkaar helpen met problemen betreft verblijfsvergunning of werkvergunningen, huisvesting, en al het andere.
Er zijn verschillende dames die al jaren in Turkije/Izmir wonen en goed weten hoe alles in z’n werk gaat.

Korte omschrijving:

Graag verklaar ik hier even nader wat mijn bedoelingen zijn met deze site. Allereerst natuurlijk om dames in Izmir samen te brengen en leuke dingen met elkaar te doen. Ook zou ik het leuk en heel fijn vinden als dit een platform kan zijn waar we tips & tricks met elkaar kunnen delen. Er zijn een aantal dames hier die al meer dan 10 jaar in Izmir wonen. Loop jij als nieuwkomer ergens tegenaan… stel je vraag en kijk of er iemand is die je kan helpen. Deel met elkaar waar je tegenaan loopt. Maar deel voornamelijk ook leuke dingen met elkaar. Zie jij iets in het nieuws of in de krant voorbij komen wat interessant kan zijn, deel het! Heb je is een keer geen zin om alleen naar de stad te gaan, plaats een berichtje. Wie weet is er toevallig ook iemand in de buurt en kunnen jullie elkaar ergens ontmoeten. Betreft werk, taalbarrières kunnen we elkaar misschien ook goed op weg helpen. Is er een leuke evenement/fuar in Izmir, delen! Weet je een leuk uitje… laat het weten en breng andere mensen op ideeën. Laten we er met z’n alle iets leuks van maken en dit tot een succes brengen!

Het lijkt me erg leuk om met nog meer mensen in contact te komen en van elkaar te kunnen leren.

Interesse? Regeer en we kunnen in contact komen :slight_smile:

:dag: