Ik zou vooral kijken naar de reistijd naar je stage. West Hampstead vind ik persoonlijk namelijk een erg leuke buurt, maar om vanuit nou elke dag 1,5 uur (enkele reis) naar je stage in Clapham Common te reizen… ik zou persoonlijk dus op zoek gaan naar iets richting SW Londen.
Jaa ik ben ook eerder van plan om SW te gaan wonen of iets meer naar oost
mn budget is rond de 500pounds…
ik had ook gezien dat je een soort speedmeeting had voor mensen die flatmates zoeken en mensen die dan een kamer zoeken.
leek me wel een leuk idee!
Dat klinkt wel als een origineel plan idd! Maar neem aan dat je dan wel al hier in Londen moet zijn om daar aan mee te doen? Of hebben ze een digitale versie… Zal je trwns ook ff uitnodigen op FB, is 't wat makkelijker communiceren. Iig voor mij op de telefoon…![]()
Cheers!
Ik ben ook in Londen te vinden, maar dan vanaf april t/m eind juli
Voor mijn wetenschappelijke stage. Ga midden maart richting Londen om naar kamers te zoeken, lijkt me wat handiger dan vanuit Nederland… Ben ook van plan om in SW te gaan wonen ![]()
Wat leuk! ik zit nu bij een van de nlse meisjes op de kamer omdat ik nog niks heb gevonden maar iets hebben voor je hier komt zou wel lekker zijn!
Oke, gezellig! Lukt het een beetje met zoeken? Ik ga mijn bezoek volplannen met afspraken, misschien dat het helpt haha. Mocht het niet lukken, dan boek ik wel een hostel ofzo voor de eerste week…
ik heb nu weer een aantal viewings dit weekend. heb je facebook dan ken je bij de londen club
Ik heb je een berichtje gestuurd!