Stage En Wonen In Londen

Hallo allemaal,

Ik ben een studente van de Hogere hotelschool en ga in februari 2004 op stage. Ik heb een mooie aanbieding gekregen van een *****hotel in Londen. In het rijtje van Park Lane.
Ik begin daar dus 1 februari 2004 als alles goed gaat, het enige waar ik nog naar op zoek ben is een kamer in Londen of net daarbuiten.
Ik weet dat de woonruimte schaars is en dat het ontzettend duur is maar ik heb er bijna alles voor over.
Mocht je iemand kennen of ben je zelf iemand die een kamer over heeft ik meld me graag aan als huisgenoot.
Ik ben een spontane meid van 21 jaar, gezellig en kan het bijna met iedereen vinden.

Ik hoop snel iets te horen,
groetjes
Francesca

boannz@yahool.com
502157@hdh.nl

Heej!

Ik ga zelf in april na Londen toe en ik ga voor mijn studie(MTRO) voor 6 maanden werken in een mooi hotel.
Ik krijg via school de kans om op kamers te gaan voor een redelijke prijs. Dit kan alleen wanneer je stage loopt in een hotel, wat jij dus doet dus misschien valt er voor jou ook wat te regelen. Je zit dan op kamers met mensen uit verschillende landen die net als jou ook stage lopen, een geweldige kans om mensen uit andere culturen te leren kennen!

Als het je wat lijkt moet je ff terug reageren!!

X Ellen

:lol: Ik ook!..

Ik vertrek samen met een vriend / klasgenoot
op 02 september… (pas) Voor 3 maanden…

We gaan naar Erith, Kent (Zuid-Oost Londen)

Word fantastisch!