Haha gezellig, zo komen er steeds meer bij
Hehe, heb ook eindelijk weer eens een beetje een stabiele internetverbinding!
Zie dat ik de nodige berichten heb gemist⦠Maar nice, begint een aardig mooi groepje te worden zo! Iemand al any luck met vinden van slaapplaatsen inmiddels?
Ok guys, ik moet ook een nieuwe kamer hebben! Mijne is echt veel te duur voor mijn budget. Ik zit hier nog tot 7 februari, maar vanaf dan heb ik nog voor 2 maanden iets anders nodig⦠Ik heb een site gekregen van iemand, www.gumtree.co.uk, staat echt heel veel op⦠Ik kan evt gaan kijken, aangezien ik hier toch al benā¦
Onee wacht, het is www.gumtree.com
Klopt, dat is de meest gebruikte. Ik heb ook easyroommate gebruikt.
Maar iedereen zoekt een huisgenoot per direct, en als je verteld dat je pas over 2 weken naar London gaat, zijn ze niet meer geinteresseerdā¦
Bovendien zou ik oppassen voor oplichters daar⦠Ik heb al 2 keer contact gebhad met iemand dat ik geld moest overmaken naar een vriend van mij in UK, en dat ik dan die bon aan hun moest mailen. Heb ik niet gedaan, want ik vind dat ik ook op andere manieren kan bewijzen dat ik āgenoeg geld hebā.
Hej Vera,
Waar zit jij precies in Kensington? Ik zit namelijk in South Kensington/Chelsea, dus dat zou theoretisch gezien vrij dicht bij elkaar moeten zijn. Dat zou wel mooi uitkomen natuurlijkā¦
Bye, Wouter.
Misschien hebben jullie ook iets aan deze sites!
Bij metrostation Earls court! Wat ga jij doen dan wauwter?
Wauw, dat is praktisch bij mij in de achtertuin! Nouja ok, dat dan ook weer niet (er is ook geen achtertuin), maar het is wel loopbaar iig.
Ik ben stage aan het lopen in het Royal Brompton Hospital, of eigenlijk een gebouw ernaast, bij Imperial College. Doe biomedisch onderzoek op t lab voor 2 maanden als onderdeel van mijn afstudeerproject. Laten we het zo maar noemen;). Waar kom je in Nederland vandaan dan?
Bye, Wouter
Haha superdom, ik zie net dat jullie het de hele tijd al over Gumtree hadden. En ik maar denken dat ik jullie enorm van dienst was met die mededelingā¦
Heyhey,
ik studeer ook in Londen (al vanaf september en afhankelijk van waar ik stage ga lopen blijf ik tot augustus), lijkt me gezellig eens met zān af te spreken .
Wat betreft woningen, mijn ervaring is dat het echt het makkelijkst is als je wat mensen vind waarmee je een huis zou kunnen huren (wat hier dus geloof ik al het geval is?) en dan rechtstreeks bij makelaars langs te gaan, al moet ik zeggen dat ik mijn huidige huis via Gumtree heb gevonden haha. Ik weet niet hoe het in andere delen van de stad zit, maar ik woon in Hampstead/Childās Hill en hier is/was relatief veel vrij. Natuurlijk wel een eind reizen naar Hammersmith of Kensington, maar de prijzen liggen er sowieso beduidend lager .
Hej,
Cool dat jij ook in Londen bent op het moment. Het is altijd handig om iemand te hebben die de weg een beetje weet natuurlijk, en de goede en leuke plekken hier in de stad;) Wat studeer je eigenlijk?
Ik ben zelf niet meer op zoek naar een kamer, maar de rest (volgens mij) nog wel. Misschien is het handiger om via FB te communiceren, wij lijken hier niet altijd mailtjes van reacties te krijgen. Dus als je ff een persoonlijk bericht stuurt met je naam, voegen we je toe aan het gesprek;)
Bye, Wouter
Stuur anders jouw naam even door is mss makkelijker
Lise Boxum
Hee!
ik ben ook opzoek naar een woonruimte in londen!
ik start 6 feb. voor 5 maanden mijn stage in clapham common
nu druk opzoek wat een leuke buurt is om te wonen?
hebben jullie al iets gevonden
Hi Willemijn!
Ik weet niet precies wat een leuke buurt is om te wonen, maar ik heb wat tips gekregen; namelijk dat in het Oosten de kamers wat goedkoper zijn, omdat daar veel studenten wonen⦠Ik heb zelf nog niets gevonden⦠Heb vanaf 7 feb. ook iets anders nodig⦠En jij?
Ik ga 4 feb heen maar zit te twijfelen of ik eerst in een hotel zal verblijven en van daaruit te zoeken. alleen is het namelijk best ingewikkeld haha
Mm ja inderdaad⦠Ik wil opzich best voor je ergens gaan kijken hoor, aangezien ik zelf ook opzoek ben naar een kamer vanaf die periode. Wat voor budget heb je ongeveer? Een hotel wordt wel duur denk ikā¦