Nederlands bedrijf in Guatemala voor leuke tours en excursies en beste advies van een lokale Nederlandse expert!

Plannen om op vakantie te gaan naar Guatemala? Dan zou ik zeker even contact opnemen met de Nederlander Patrick Vercoutere, een echte professional, die zich gevestigd heeft in Guatemala en daar zijn eigen bedrijf heeft in reizen. Je kunt er mooie reizen of reisonderdelen boeken en hij kan je indien gewenst ook begeleiden. Via de volgende link kun je rechtstreeks contact met Patrick opnemen en hem vrijblijvend om advies vragen. En omdat hij er werkt en woont en dus een echte local is kan hij je als beste adviseren: http://www.travelmoodz.com/nl/reisprofessional/patrick-vercoutere/tours-en-excursies#tabs

Een ander Nederlands/Guatemalteeks bedrijf gevestigd in Guatemala is taalschool Sol Latino. De school, gelegen in het historisch centrum van Quetzaltenango, wordt gerund door Nederlanders en Guatemalteken. Je kunt er terecht voor Spaanse taallessen, danslessen (Salsa & Bachata), en accommodatie bij een gastgezin of in het guesthouse Casa Latina.

Voor meer informatie kun je kijken op www.spanishschoolsollatino.com.

Beste travelmoodz,

Ik vraag me af hoe goed je Patrick kent als je niet weet dat hij uit Belgiƫ komt en niet uit Nederland. Het komt niet heel vertrouwd over.
Misschien kun je beter geen reclame maken. Daar is dit forum ook niet voor bedoeld.

Vriendelijke groet,
Marieke