September 2009 vertrek ik voor een jaar naar Curacao. Ik lees dat veel mensen voor een paar maanden naar Curacao gaan en vind het leuk om tips en trucs uit te wisselen. Ik ben vooral heel benieuwd of er op dit moment mensen uit Nederland tijdelijk op Curacao zijn en hoe het ze bevalt. Dus …
Check ook eens http://stageopcuracao.hyves.net ! We zijn net vandaag online gegaan en hopelijk steun je ons en geeft je de toekomstige stagiair een eerlijke kans om een stage te doen op Curacao, inplaats van dik te betalen voor een bemiddelingsbureau!
Nou…er zijn echt heel veel Nederlanders op Curacao die hier ook voor langere tijd blijven.
Ik woon hier nu sinds 6 maanden en als je vragen hebt mag je me altijd mailen.
Op curacao wonen zo 40 nationaliteiten en de Nederlanders zijn er sterk vertegenwoordigd.
Vooral de topfuncties worden vooral door Nederlanders of Engelsen gedaan en volgens mij is er zelf één cafe waar veel Nederlanders komen! Weet de naam zo niet, maar Nederlanders kom je echt wel tegen!:dag:
Dank voor jullie reacties! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen… hoe ging het toen jullie net aankwamen in Curacao? Vonden jullie snel werk? Hoe zijn de sociale contacten etc … Ben benieuwd hoe het de Nederlanders vergaat daar!
Zeker leuk om ideeen en ervaringen uit te wisselen, dan kennen we vast iemand daar Wij gaan dus niet emigreren, maar voor een jaar heen. Mijn man wil het liefste wel emigeren maar ik niet dus hebben we besloten er een jaartje tussenuit te gaan. Jij gaat echt voorgoed? Wij hebben nog geen vaste datum dat we gaan, maar willen dus in september 2009. Ons huis in Nederland staat nu te koop en alles hangt daar een beetje vanaf eigenlijk. Ik zit nu op mijn werk maar zal je thuis toevoegen op msn, mijn emailadres is gewoon mijn inlognaam hier en dan hotmail!