Hallo,
Ik vroeg me af of er hier Nederlanders zijn woonachtig in omgeving Side? het zou mij zo leuk lijken om wat Nederlanders te kennen hier! In woon nu ongeveer twee maanden in Side en mis soms toch wel Nederlands contact!
Via Wereldwijzer app
Hallo,
Ik vroeg me af of er hier Nederlanders zijn woonachtig in omgeving Side? het zou mij zo leuk lijken om wat Nederlanders te kennen hier! In woon nu ongeveer twee maanden in Side en mis soms toch wel Nederlands contact!
Via Wereldwijzer app
Hallo! Je zult nog verrast zijn hoeveel Nederlanders er in Side/Manavgat wonen (ik ook).
Wordt eens lid van deze FB pagina: Foreigners in Manavgat/Side | Facebook (Foreigners in Manavgat/Side) Staat ook hoop NLers op
Ik heb een aanvraag gestuurd! Wonen er zoveel hier? Ik zou zo graag contact hebben met nederlanders hier! (Soms best eenzaam tussen alle turken!) Haha
Via Wereldwijzer app
Hallo,
Mijn naam is Charles, volgend jaar wil ik emigreren naar Turkeye, ik heb gehoord tijdens mijn vakantie dat er al appaertementen te huur zijn voor E 300, per maand.
Is het makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen, inkomen pensioen
In januari kom ik nogmaals een paar weken op vakantie om mij te orienteren, reactie,
alvast bedankt. Charles
Hallo Charles,
Je moet voor je verblijfsvergunning een bepaald bedrag per maand dat die geldig is aan kunnen tonen hier moet dus voor gespaard worden. De regels zijn wel veranderd sinds ik die van mij kreeg dus wat verstandig is is om naar de vreemdelingenpolitie te gaan van de stad waar je heen wilt en hier informatie op te doen! Het bedrag wat je moet aantonen verschilt namelijk per provincie/gemeente.
De appartementen zijn inderdaad een stuk goedkoper dan in NL ik heb ook hele mooie gezien voor 200/250 euro per maand! Dat waren complexen met zwembad, bar en beveiliging
Via Wereldwijzer app
Bedankt voor je reactie, ik ben 65 en een maandelijks inkomen, is dat voldoende. Wat betreft de appartementen, huren van 200/250 per maand voor permanente huisvesting???
Ik denk als u bewijs mee kunt brengen dat er echt een bepaald bedrag binnen komt per maand er een hoop te regelen valt!
Qua huur is het hier soms appart er is geen contract vaak meer mondelingen afspraken, als u echt zekerheid wilt dat u kunt blijven is het verstandiger via een europees bedrijf te huren turkse huisbazen doen alles op mondelinge afspraken en als zijn lievelingshuurder over jou klaagt word je zo je huis uit getrapt!
Via Wereldwijzer app