Hey iedereen,
ik ga binnenkort m’n spullen pakken en eindelijk verhuizen naar Plymouth. ik vroeg me af of er al mensen zijn die daar ervaring hebben. graag hoor ik alle verhalen :hihi:
groet,:dag:
Hey iedereen,
ik ga binnenkort m’n spullen pakken en eindelijk verhuizen naar Plymouth. ik vroeg me af of er al mensen zijn die daar ervaring hebben. graag hoor ik alle verhalen :hihi:
groet,:dag:
Beste Asmara,
ik zie je berichtje nu twee jaar later.
Mijn man is een functie aangeboden in plymouth voor drie jaar nu ben ik alle mogelijke informatie
aan het verzamelen over plymouth. Omdat ik hier nog nooit geweest ben.
En we een goede beslissing willen maken.
Mag ik je vragen hoe je ervaring zo na twee jaar in plymouth is?
Met vriendelijke groet M
hoi,
ik heb het enorm naar mijn zin hier en wil echt niet terug naar NL.
de mensen hier zijn aardig, en Plymouth zelf is een hele leuke stad. er is veel te doen en te zien. je kan hier shoppen, of lekker een ijsje eten op The hoe (als het weer het toelaat) op de website http://www.inplymouth.com/whatsoninplymouth.asp kan je zien wat er de komende maanden gaat komen.
voor mij was het erg makkelijk om me hier thuis te voelen. wel is het fijn als je eigen vervoer hebt, ik neem best vaak de bus en dat is duur en ze komen niet zo vaak als dat ik gewend ben in A’dam.
verder was het voor mij wennen om met de fiets de heuvels op te gaan!
als je verder nog vragen hebt, laat het me weten.
groetjes,
ikbeneenmaandgeledenverhuisdnaarplymouth…maarverveelmehierecht…##
groetjes
Ik ben een maand geleden verhuisd naar Plymouth,maar verveel me hier echt !
groetjes…
hoi Charlenedenise,
Er valt best veel te doen, hangt er vanaf waar je intresses liggen.
http://www.plymouthherald.co.uk/entertainment is een website met tips.
groetjes
Nou Charlene,kom eens buiten er zijn genoeg mogelijkheden om je dagen in te vullen.
Kan je wel een paar suggesties geven !
Ga bevoorbeeld eens naar de plaatselijke bibliotheek,of bezoek eens een museum?
Ga naar het strand of bos om even uit te waaien?
Weet niet ofdat je op een appartement of in een huis woont,maar heb je groene vingers ,begin je eigen moestuintje.