Hulp?!! verhuizen naar Rustington (West Sussex)

Hiya,
Ik zal me even voorstellen: ben Yvonne (ze noemen me in Engeland Yvie Yvie), 21 jaar en ga over een week verhuizen naar Rustington (een klein plaatsje dichtbij Brighton).
Daar ga ik bij vrienden inwonen totdat ik een eigen huisje kan huren.
Uitschrijven bij de gemeente is allemaal geregeld.
Werk zoeken ben ik druk mee bezig…Maar hoe verder??
Wat doe ik met verzekering totdat ik een NI heb??
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!
Groetjes Yvon.

Misschien heb je hier iets aan?

http://www.homesweetholland.co.uk/

bij info

Hiya,

Thank you!! 'k ga het gelijk checken!!!

Groetjes,
Yvon.

hee hallo
Ik ben Maaike en ga de 20 ste van deze maand verhuizen naar Plymouth!!! Ik ga daar samen met mijn engelse vriend en dochtertje van 8 maanden een nieuw leven opstarten. Als er iemand is die mij nuttige informatie kan geven please do !!!
Groetjes

Hey,

gaaf dat je naar Engeland gaat. Ik wil zelf ook graag maar ben me nog aan het orienteren. Welke opleiding heb je gedaan en wat voor werk zoek je in Engeland? Ik ben nl bang dat ik er met te weinig opleiding niet zal komen dan dat ze dan toch voor een engelse zullen gaan. Ik heb als achtergrond de MTRO en ben dit jaar aan de HTRO begonnen maar ik heb erge twijfels of dit wel is wat ik wil. Heb vorig jaar een half jaar in Engeland gewoond en gewerkt en vind het er geweldig en wil terug! Naja ik hoor het hopelijk wel, bye bye Maj

Ik denk dat ik dit topic ook maar ga volgen.

Ben ook van plan om op korte termijn naar Engeland te verhuizen, moet alleen eerst zien daar werk (ambulance) te krijgen, al heb ik goede reactie’s terug van enkele diensten, maar 't is nog even afwachten.