Nederlanders in Birmingham?

Hoi!

Zijn er Nederlanders die in Birmingham wonen die zin hebben om eens een keer wat af te spreken? Ik ben 27 en woon samen met mijn vriend in Birmingham. Ben benieuwd…

groetjes
:smiley:

Hoi Brummie,

Ik woon nog niet in Birmingham maar hopelijk wel bijna. Ik ga in April verhuizen naar Leamington Spa of Birmingham (hangt af van of ik een beetje eenbaan kan vinden). Ik ben 28 en weet eigenlijk helemaal niks van wonen in Engeland. Eng en spannend tegelijk. Wellicht tegen die tijd kunnen we eens afspreken?

Hallo :smiley:

Ik ben Wendy ben 24 jaar heb een dochtertje van bijna 1 jaar en ook ik ga in Juni verhuizen naar Engeland ik ga daar samenwonen met mijn engelse vriend we gaan wonen in Banbury oxfordshire…niet zo ver weg van birmingham…Ik hoor graag eens van je !

groetjes Wendy

Ik woon sinds Augustus in Birmingham - ben 26 en woon met een Nederlandse vriendin in een appartement in Yardley Wood.

Ik vind het best moeilijk hoor om nieuwe mensen te leren kennen, vooral omdat ik geen vaste baan heb. Ik werk voor een recruitment agency wat betekent dat ik regelmatig ergens anders werk. Mocht iemand zin hebben om mij te mailen…graag!

Hallo allemaal!

Ik woon niet in Birmingham maar verwacht er binnenkort wel vaker heen te gaan, dus het lijkt me leuk om met mensen daar te mailen!

Groetjes!!!

Hoi allemaal.

Ik woon al enige tijd in Leamington Spa.
Het lijkt me gezellig Nederlanders te ontmoeten die dezelfde ‘grote stap’ hebben genomen.

Groetjes en wie weet tot ziens!

:wink:

Hoi,

ik heb een vraagje aangezien jij dus ook in birmingham woond wat heb jij moeten regelen toen je daarheen verhuiste? ik ga namelijk niet gelijk werken maar wil er wel snel heen…

groetjes Wendy

:lol: Hallo,
Ik ben Frank (27j) en net verhuisd naar Birmingham (Brindley Place). Engeland is super, maar ik heb er nog lang niet genoeg van gezien. Lijkt me gezellig om wat andere Nederlanders te ontmoeten om nog meer van Birmingham te zien.
Groeten Frank (+4489652239)
:stuck_out_tongue:

Hi,

Ik zie dat de berichten al wat oud zijn. Dus ik post zelf maar een berichtje in plaats van te reageren. Ik woon 2 jaar in Banbury en al 11 in de UK. Zou het leuk vinden wat Nederlanders in de buurt te leren kennen.

Groetjes,
Els

ik ga binnen kort naar birmingham verhuizen.
ik wil graag in contact komen met nederlanders die daar wonen.
groetjes

Ik ben zelf in Gloucester
ongeveer 60 miles van Birmingham
misschien ooit op een dag :slight_smile:
ben in july waarschijnlijk in birmingham voo reen weekendje om met wat vrienden van een ander forum een pint te drinken

Hallo,
Ik ben Maud, 19 jaar en kom van 7 t/m 13 juni met een aantal mensen van mijn school (Hogeschool voor Journalistiek) naar Birmingham. Omdat er geen correspondent uit Nederland in de stad zit, is onze opdracht te praten met een Nederlander die in Birmingham woont en ons iets kan vertellen over de media. Vooral welke Nederlandse onderwerpen de kranten halen. Wie kan helpen?
Groetjes Maud

Hallo iedereen.

Mijn naam is Pierre en ik woon in The UK sinds April 2006, dus al z’n 18 maanden. Ik woon in Exhall Coventry (20 min van Birmingham).
Ik werk in Solihull bij Silverline landflight Ltd, dit is een touringcar bedrijf of zoals ze dat hier zeggen " coach company". Door mijn werk kom ik geregeld in contact met Nederlanders, maar meestal blijven die voor een paar dagen omdat ze hier zijn voor business.
Ik zou graag in contact willen komen met Nederlanders die in Engeland wonen en werken. Het lijkt me leuk om wat te doen eens in de zoveel tijd. groeten Pierre Kuipers

hoi pierre!
ik werk in coventry (binley op precies te zijn) maar woon in birmingham. Ik werk voor Saint-Gobain, een grote toeleverancier voor de bouw.
Lijkt mij ook leuk om met wat mensen uit NL in contact te komen. Vooral omdat ik hier net een week woon en nog niet zoveel mensen ken!
Ik zie je berichtje wel tegemoet!

Susanne

Hoi Susanne.

Ik had je een prive berichtje gestuurd, maar weet niet of je die ontvangen hebt?
Zo te zien werken en wonen wij het tegenovergestelde.
Laat me iets weten aub, misschien dat we iets kunnen afspreken als je dat wilt.

                      Groetjes van Pierre

hoi ik ga in dec naar birmingham
zijn er mensen die nog ned. vrienden zoeken??

bedankt alvast

Hoi Babygallzz.

Ga je emigreren naar Birmingham, of is het voor een stage of zo.
Ik woon hier nu al 19 maanden, maar dan niet in Birmingham maar in Coventry. Maar als je in Dec komt en je wilt wat Nederlanders ontmoeten
dan kunnen we misschien wel iets afspreken. Er woont nog iemand uit NL in Birmingham en daar heb ik al contact mee.

*** Groetjes Pi-air***

hi pi air.

ik ga emigreren , en werk zoeken.
ik wil best een x afspreken.
coventry zei je hoe ver is dat van bham??
groetjes

Ha Babygallzz.

Ik zal je een prive bericht sturen met mijn gegevens erin, als je wilt kun je dan contact met me opnemen.

                    Groetjes Pi-air

hello,

ik ben 21 jaar en woon nu sinds een maand vlakbij bham. het lijkt mij ook erg leuk om met nlers in contact te komen :slight_smile: