Hallo ik ben Danny de boer
21 jaar en wonend in Dordrecht.
Ik ga volgende maand naar Birmingham verhuizen.
Ik neem alleen me klleding mee en 1500 ponds en dan werk zoeken en een appartment.
Kan iemand mij iets vertellen hoe ik het moetb aanpakken want je heb vast wel een sofinummer of iets nodig en hoe dioe je het met appartementje huren
groeten danny zou iemand mij kunnen mailen pleaz dannydb1986@live.nl
hey kan iemand mij alsjebliefd helpen en mailen wat to do wanneer ik in birmingham ben ik neem alleen 1 koffer mee met kleding en geld, hoe moet ik dit aanpakken ben al bezig met solliciteren maar heb je een werknummer nodig?en moet je je laten inschrijven ergens?
mijn emailadres i dannydb1986@live.nl
Ik zag dat je naar The UK wilt verhuizen en hier wilt gaan werken en wonen.
Om te werken in The UK heb je een National Insurance Number (NI Number) nodig, dit kun je vergelijken met het sofinummer in NL.
Voorheen kon je die zelf aanvragen maar die regel is veranderd.
Je NI number kun je nu krijgen door een baan te krijgen en dan met je werkgever te regelen dat hij je NI number aanvraagt.
Als je in Birmingham wilt gaan wonen neem dan wat meer geld mee.
Birmingham is de 2de grootste stad van The UK dus de prijzen zijn behoorlijk voor huur en koop huizen.
Misschien is het beter om net buiten Birmingham te gaan wonen.
Ik woon in Coventry en dat is maar een half uurtje van Birmingham, maar er zijn genoeg plaatsen om Birmingham heen waar het net iets goedkoper is om te gaan wonen.
Nou veel plezier met pakken en veel succes met het vinden van een baan.
ja ik ga in september.
maar ik heb nog geen werk ben me wel overal aan het inschrijven en me cv aan het sturen.
Ik heb besloten naar coventry te gaan omdat ik neem 1500 pond mee voorr een kamer of appartment voor de eerste maandje of 2.
daar ga ik kijken voor een baan.
als ik kom ga ik gelijk naar jobcentre en naar de medical centre.
hoe lang duurd het ongeveer voordat je werk hebt gevonden als is het maar schoonmaken?
en weet hjje hoelang het duurdt voordat je je nummer heb ongeveer?
en laatse vraag als ik daar kom is het dan makelijk om een kamer te huren of iets want ik moet tog een slaapplek hebben.
Wij zijn 2 meiden van 20 jaar en zitten nu in Birmingham voor 5 maanden. We lopen hier stage. Zijn we nog meer nederlandse meiden? We willen graag meer mensen leren kennen!
Ik woon nu ongeveer 3 maandne in Birmingham…
ik ben hier voor mijn stage…
IK ben 20 jaar en zou het fijn vinden nederlanders te ontmoeten van mijn leeftijd ongeveer…
He Rosali!
Wat leuk! Wij zitten hier inmiddels alweer 2,5 maand. We krijgen nu wel heel veel bezoekjes van vrienden en familie maar het lijkt ons leuk om een keer wat met je af te spreken! Volgend weekend hebben we nog niks. Laat het maar even weten dan kunnen we misschien ook even nummers uit wisselen. Amanda’s emailadres is [EMAIL=“amandahekkert@hotmail.com”]amandahekkert@hotmail.com
Groetjes Amanda en Ingrid