Nederlanders in of rond Alicante stad?

Ik ben een vrouw van 43 jaar en woon inmiddels 7,5 jaar in Alicante stad. Sinds 4 jaar ben ik echter volledig afgekeurd en inmiddels single mama van een 3 jarig knulletje. Mijn sociale leven is hierdoor wel door een minimum beperkt. De vriendschappen die ik had haken langzamerhand af en ik merk dat het eigenlijk altijd best lastig is geweest met Alicantinos vriendschappen te sluiten.
Mijn familie van vaderszijde komt uit Madrid en ik merk dat Alicantinos in tegenstelling tot de Madrilenen veel meer gesloten zijn.
Dus daarom vraag ik me af; zijn er meer Nederlanders die in Alicante stad of rondom Alicante stad wonen? Ik weet dat er veel Nederlanders wonen in Altea, Benidorm e.o. maar aangezien ik geen auto heb is dat niet echt in de buurt en ik zou het leuk vinden hier een vriendenkring op te bouwen om af en toe eens af te spreken als mijn zoontje op school zit, terrasje pakken, winkelen, expositie, wandelen, strand wat dan ook. En als er mensen zijn met kinderen om ook samen wat met de kinderen te doen bijv. in de weekenden. Speeltuin, strand enz. enz.

Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Alicantina (Beatriz):dag:

Vroeg me af of hier gereageerd wordt?
Groetjes
Rob

Geen idee maar het valt te proberen. :wink:

Beatriz.
Bedankt voor je reply.
Nou weet ik in iedergeval dat er gereageerd kan worden.
Groetjes
Rob

Goedemiddag Beatriz,
ik weet niet of je nog in alicante woont maar zag chtje voorbij komen.
Sinds 1 mei woon ik zelf met mijn vriend en zoontje (11) ook in alicante.

Ik hoor het wel.

Groetjes Annemiek