Nederlanders in Zuid-Spanje

Vanaf 1 maart 2007 gaan we in Spanje wonen, in een klein dorpje 50 kilometer van Malaga. Ik ben benieuwd of er meer Nederlanders zich gevestigd hebben in de omgeving van Canillas de Aceituno.
Informatie is altijd welkom!
Groetjes,
Patricia

Hallo Patricia,

Ga eens naar een van de nedwerk-bijeenkomsten van Het Roer Om. Daar zul je zeker mensen ontmoeten die bij jullie in de buurt wonen. www.hetroerom.com.

Groet,
Herman
spaanse.taal.info

Hoi Patricia,

Zie dat het al een oude vraag is. Dus wellicht antwoorden niet meer nodig. Maar kijk eens op www.spanjeforum.nl
Een heel actief, leuk forum. Met veel forummers in Spanje of mensen die geregeld naar Spanje gaan.

Groetjes

:disgust:mmh wij zijn best wel jaloers maaar komen in ieder geval 12 juli naar salares andalucia tot 2 augustus we kunnen niet wachten omdat wij weten dat het daar prachtig is twee jaar geleden zijn wij daar ook geweest dat was in club country bij mazzaron we hebben echt een schitterende vakantie daar gehad veel heel veel gereden door de bergen die rust vind je echt bijna nergens en zo geweldig mooi het daar is ook zijn we naar de top van de berg geweest in granada even snel het sneeuw aangeraakt en weer heel snel naar beneden :beef:hahaaha nee geef mij maar het:zon02:netje nederland is echt om te:wasted: maar ja wie weet krijg ik mijn vrouw en dochter ooit zover en dan wordt het zekerrr het zuiden dat is echt het mooiste deel van spanje dus jullie keus helemaal perfect.

nou patricia het is wel geen info maar vondt het toch wel leuk om aan je te melden als je leuke bezienswaardig heden weet die zeker de moeite waard zijn zouden wij het heel leuk vinden dat je die met ons wil delen wij zijn helemaal gek van natuur en de echte spaanse markjes dus niiet van die touriste markten daar waar je bij ieder stand leren riemen en tassen kan kopen.en vismarkten ik neem namelijk mijn schoonmoeder mee en die kan heeeerlijk koken.

nou hopen nog iets te horen en heeel heeeeel veel geluk en gezondheid in dit o zo mooie zuidelijke deel van espana

en wat de ek betreft de beste zullen winnen en dat was toch echt wel spanje.:redface:le :redface:le espana espana y nada mas.

groetjes ron en shalien en dochtertje sharon tweede is onderweg dus krijg nog een mooie naam.:wink: