Hi!
Mijn naam is Saskia, ben 29 jaar en woon sindskort in Crawley.
Ik werk als supply teacher wat heel leuk is maar helaas leer ik daardoor niet zoveel mensen kennen.
Wie heeft er zin om een keer iets af te spreken?
Groetjes Saskia
Hi!
Ik werk als supply teacher wat heel leuk is maar helaas leer ik daardoor niet zoveel mensen kennen.
Groetjes Saskia
haha hi Saskia, ik beloofje als ik in Engeland woon en werk (Wat ik al heel lang wil) dan ben jij de eerste die wat van me hoort haha is dat goed?
groetjes,
Mims
Hi Mims
Crawley ligt maar 20 min. van londen vandaan dus dat moet lukken!
Heb je inmiddels al iets gevonden?
Uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat het handiger is als je al in Engeland bent tijdens het zoeken naar een baan.
Bij mij ging toen alles veel sneller. Binnen 2 weken had ik mijn eerste interview en weer 2 weken later was ik aan het werk!
Groetjes Sas
Hi Saskia,
Ik doe op het ogenblik een PGCE Primary in London en blijf hier werken.
Het is een beetje een late reactie, maar als je dit nog ziet, reageer dan en misschien kunnen we een keer mailen.
xx
Originally posted by Saskiaatje@22-02-2005, 10:54:27
** Hi!
Groetjes Saskia
ben net weer terug uit engeland zit er meestal in de winter beetje werken studeren freelanchen
Hi Saskia,
Ik kwam per toeval jouw berichtje tegen en ik dacht laat ik effe reageren. Ik ben Irol 32 en woon in Zuid London dus niet zo ontzettend ver bij jou vandaan. Dus als je nog steeds meer mensen wil leren kennen net als ik dat graag wil kan je mij altijd effe mailen.
Misschien tot horen en tot die tijd groetjes.
Irol
hey hey
woon net 2 maanden in de UK, northampton
bevalt prima!!
groets,
marco
ben sinds een paar maanden in Gloucester
bevalt me uitstekend
Hey Chrisz
Zie nu je berichtje pas…lijkt me leuk om te mailen dus ik geef je even mijn adres!
Groetjes Saskia
ik ben tussen 21juli en 13aug. in het noorden van Engeland (Manchester), moet van feb tm juli (6 maanden, 800uur) een afstudeerstage doen.
mijn afstudeer stage wil ik graag bij een Engels bedrijf doen, de studie die ik doe heet ‘Mediatechnologie’, dit is een HBO afstudeerrichting van elektrotechniek.
Een klein bedrijf dat behoefte heeft aan IT ondersteuning of een wat groter bedrijf dat websites/software ontwikkeld behoort tot mijn wensen. Alles is welkom!
Tips, bedrijven, adviezen etc zijn welkom!
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag over het verblijf. Volgend jaar september zit ik in England voor mijn stage van vijf maanden. Ik heb alles wel weten te regelen behalve het verblijf. Ik kan namelijk geen vijf maanden in een hotel verblijfen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
groetjes Marnie
Hoi
Je kunt wel voor 5 maanden een kamer huren! Kijk eens op www.letalife.com. Hier is het heel normaal om een huis te delen met anderen. Wat ga je doen in Engeland als ik vragen mag?
Groetjes Saskia
Ik ga daar mijn stage doen voor de opleiding sociaal juridische dienstverlening.
dus iets in de richting van reclassering of kinderbescherming.
dankjewel
Hallo allemaal, Ik verhuis over 1 week (17.11.2005) naar Rustington, West Susses (een klein plaatsje in de buurt van Brighton). Ken er ook helemaal geen Nederlanders…En het is toch wel leuk om Nederlanders te kennen in UK!!!
Groetjes Yvon.
Hi Yvon,
Brighton is een half uurtje rijden bij mij vandaan. Als je zin hebt om iets af te spreken dan kun je me altijd mailen!
Groetjes Saskia:wave:
[EMAIL=“sgh_boumans@hotmail.com”]sgh_boumans@hotmail.com
Ik ga ook eens op www.letalife.com kijken, bedankt!
Hallo,
Ik ben Marjon van Strien, 19 jaar oud en derde jaars student International Business and Languages op de Avans Hogeschool in 's-Hetogenbosch. Op het moment ben ik opzoek naar een stage in de UK voor de periode februari 2010 tot en met juni 2010. Deze stage moet op een marketingafdeling zijn. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik dat heel fijn vinden. Je kan contact met met opnemen via mijn emailadres: marjonvanstrien@hotmail.com
Dan kan ik mijn CV en sollicitatiebrief opsturen en wat extra uitleg over de stage,
Bedankt alvast!
Hoi allemaal,
Leuk om te lezen dat we niet de enige nederlanders zullen zijn in Engeland. Ik ga, samen met mijn man en kids, in april in Horsham settelen. Ik ben benieuwd. Volgens mij ook niet ver van alles af. Hoe bevalt het daar?
Groetjes,
Ingrid