Hi!
Mijn naam is Saskia, ben 29 jaar en woon sindskort in Crawley.
Ik werk als supply teacher wat heel leuk is maar helaas leer ik daardoor niet zoveel mensen kennen.
Wie heeft er zin om een keer iets af te spreken?
Groetjes Saskia
Hi!
Ik werk als supply teacher wat heel leuk is maar helaas leer ik daardoor niet zoveel mensen kennen.
Groetjes Saskia
haha hi Saskia, ik beloofje als ik in Engeland woon en werk (Wat ik al heel lang wil) dan ben jij de eerste die wat van me hoort haha is dat goed?
groetjes,
Mims
Hi Mims
Crawley ligt maar 20 min. van londen vandaan dus dat moet lukken!
Heb je inmiddels al iets gevonden?
Uit eigen ervaring heb ik wel gemerkt dat het handiger is als je al in Engeland bent tijdens het zoeken naar een baan.
Bij mij ging toen alles veel sneller. Binnen 2 weken had ik mijn eerste interview en weer 2 weken later was ik aan het werk!
Groetjes Sas
Hi Saskia,
Ik doe op het ogenblik een PGCE Primary in London en blijf hier werken.
Het is een beetje een late reactie, maar als je dit nog ziet, reageer dan en misschien kunnen we een keer mailen.
xx
Originally posted by Saskiaatje@22-02-2005, 10:54:27
** Hi!
Groetjes Saskia
ben net weer terug uit engeland zit er meestal in de winter beetje werken studeren freelanchen
Hi Saskia,
Ik kwam per toeval jouw berichtje tegen en ik dacht laat ik effe reageren. Ik ben Irol 32 en woon in Zuid London dus niet zo ontzettend ver bij jou vandaan. Dus als je nog steeds meer mensen wil leren kennen net als ik dat graag wil kan je mij altijd effe mailen.
Misschien tot horen en tot die tijd groetjes.
Irol
hey hey
woon net 2 maanden in de UK, northampton
bevalt prima!!
groets,
marco
ben sinds een paar maanden in Gloucester
bevalt me uitstekend
Hey Chrisz
Zie nu je berichtje pas…lijkt me leuk om te mailen dus ik geef je even mijn adres!
Groetjes Saskia
ik ben tussen 21juli en 13aug. in het noorden van Engeland (Manchester), moet van feb tm juli (6 maanden, 800uur) een afstudeerstage doen.