Nederlanders die gaan werken in Marmaris deze zomer?

Hi allemaal,

Zijn er nog meer mensen die deze zomer in Marmaris gaan werken? Het is bij mij raar gegaan, maar vertrek 19juni naar Marmaris om te gaan werken voor een hotel in de animatie.

Vorige week zat ik nog in Marmaris. Nooit verwacht dat ik het zo naar m’n zin zou hebben. Bij het afscheid werd me al een baan aangeboden in het hotel waar ik zat. Ze zochten nog een Nederlandse entertainer. In eerste instantie zei ik nee. Maar bij terugkomst miste ik het allemaal zo erg… Dat ik via via toch weer op zoek ben gegaan naar werk. 3 dagen later heb ik een baantje gevonden in een ander hotel als entertainer, waar ik 19 juni naar vertrek.

Nu vroeg ik me af of er nog meer Nederlanders zijn die nu of nog naar Marmaris gaan om te werken? Lijkt me leuk om dan natuurlijk te meeten!

Groetjes,

Hee,

Een vriendin van mij en ik zijn ook opzoek naar een baantje in Turkije… Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen, heb je misschien tips?

Groetjes,

heey heey! ik vlieg zondag naar marmaris! misschien email adres uitwisselen? ik ben er tot oktober ongeveer xx