Nedelandstalige gezocht voor Callcenter Lissabon

nou zal je vertellen… mijn nieuwe collega heeft heimwee en heeft binnen 2 weken besloten terug naar nl te gaan en vertrek volgende week… dus nu wordt en met spoed gezocht dus zou een goed moment zijn contact op te nemen met teleperformance

1 like

hoe gaat kan ik deze procedure het snelst starten

Hi ik wou je een prive bericht sturen maar je box zit vol.

Het collegatje waar we een vervanger voor zochten is zojuist niet meer terug gekomen van der lunch pauze vanwege stress op school dus we hebben het liefst vandaag nog een vervanger!!

Dus om het zo snel mogelijk te laten starten kun je je CV naar mij sturen op mijn priveadres
[EMAIL=“goam@live.nl”]goam@live.nl dan kan ik het meteen doorgeven hogerop!!

Thanks

En als er nog meer mensen geintresseerd zijn en zo snel mogelijk kunnen beginnen stuur je CV naar boven genoemd e-mailadres!!

Dag Foofah,

Gezien je ervaring wil ik je graag wat vragen stellen. Ik overweeg naar Lissabon te verhuizen. Natuurlijk houdt dat in dat ik hier mijn job moet opzeggen, mijn appartement verhuren, … Allessinds héél belangrijke belisssingen om te nemen. En niettemin met financiële gevolgen… Kan je me vertellen wat je ongeveer verdient in Lissabon? En wat ongeveer de huurprijzen zijn? Is er een beetje reserve?

Alvast bedankt voor een antwoord

Hi Christel,

Wat je verdient hangt heel erg af van bij welk bedrijf je werkt. Het minimum loon ligt hier rond de 480. Nou is het zo dat als je in een callcenter werkt(dat is mijn enigste ervaring vrees ik hier) je een ´bonus´krijgt omdat je Nederlands spreekt. Afhankelijk van wat voor campagne je doet (simpel of technisch) likt het netto loon rond de 700 tot 900.

Je kunt hier aardige apartementen krijgen voor 350 euro per maand. Een collega van me heeft een kamer net buiten de stad voor 150 euro per maand. JE zou eens kunnen kijken op era.pt, trovit.pt, casa.sapo.pt kunnen kijken dan kan je wat ideeen opdoen

Is er al meer nieuws inmiddels?

meer nieuws over wat precies?

Ja of je inmiddels een feedback hebt ik had je een paar weken mijn cv gestuurd en heb daar tot dusverre niks meer van gehoord helaas.

:teeth:

Hi Amanda,

Zoeken jullie nog Nederlandstalige personeel ?
ik woon in het zuiden van Portugal (Algarve) en ben hard opzoek naar een leuke baan.
Ik ben per direct beschikbaar.

Groetjes,
Armin

armin_kerstholt@hotmail.com

ik nico kastelijn wil graag soliciteren op u vacature callcenter medewerker mij mail adres is kastelij@hotmail.nl ik ben vanaf 29-04-2014 beschikbaar

vriendelijke groet nico kastelijn

Dit was een mailtje van 2008!@

Hoi

Ik had enkele vragen ivm je werk in Portugal. Ik heb hier nu 10 maanden gewoond, maar moet binnenkort terug naar België verhuizen, waar ik absoluut tegenop zie. Heb hier gedurende 10 maanden vrijwilligerswerk gedaan. Ik hou van het leven hier en ben dus ook van plan om voorgoed naar Portugal te verhuizen. Ik vroeg me af hoeveel het netto maandloon ongeveer is zowel bij Fujitsi als bij Teleperformance. Zo heb ik ongeveer een idee. Als je nog enkele tips hebt, altijd welkom. Thanks

Zoeken jullie nog werknemers?

Werknemers worden gezocht kijk op Nederlanders in Portugal