Navigatie op Java te gebruiken

Ik ga in november een rond reis maken op java met een lichte motor,maar wil daar navigatie bij gebruiken Wie heeft ervaring met navigatie op zijn smartphone of heeft iemand een ander idee.

nienoord

Ik denk dat je meer kans op antwoord hebt op het Java forum: http://www.wereldwijzer.nl/forum/java-reiscafe

Waarom? Het zal meer met smartphones dan met Java te maken hebben.
(Ik heb zelf helaas geen smartphone, dus kan je niet verder helpen.)

Zie het dik gedrukte gedeelte; deze persoon gaat neem ik aan geen rondreis maken op zijn smartphone…? :smiley:

Wat betreft navigatie op je telefoon: hoe wil je dat doen? Voor een App als google maps heb je internet nodig, en dat is vrij prijzig met je Nederlandse telefoon!

Ik heb net even naar de kaarten van Bali gekeken, en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de nauwkeurigheid. En dan heb ik het niet over de plekken in het zuiden waar veel touristen komen, maar ook de wegen naar het dorp waar ik woonde staan op de kaart! En dat dorp is zo klein dat zelfs de meeste Balinezen het niet kunnen vinden :wink:

Helaas ken ik Java niet op mijn duimpje, dus over de wegenkaarten van Java kan ik niets zeggen. Ik was deze zomer in Tibet en Nepal, en dat viel heel erg tegen!