Navigatie gezocht voor een reis naar Nieuw Zeeland en Australie, we vertrekken in oktober.
Wat bedoel je precies met navigatie?
Navigatie voor in de auto, een tom tom bv.
Je kunt gratis gebruik maken van de app Here. En dan de twee landen downloaden. Er wordt gebruik gemaakt van de satellieten zodat je er gratis profiteert van de mogelijkheid. Ik heb een IPhone 6 maar ik denk dat er voor de Samsung soortgelijke mogelijkheden zijn. In Australie heeft het keurig gewerkt.
Voor wereldwijde navigatie, met updates zolang het apparaat leeft: de TomTom GO 51, 61, 510, 610, 5100 en 6100. Je bent vrij om de werelddelen te gebruiken die je wilt, zolang ze op een micro SD kaartje passen.
Sygic is een gratis navigatie welke ik tijdens elke reis gebruik. Gratis kaarten (tomtom) van alle landen en werkt prima en zonder internet.
geschikt voor zowel auto als wandelroutes. Voor ca US 40 ben je premium, met lifetime extra’s, zoals dashcam enz. Te downloaden op Sygic.com.
succes!
Dag
Wij hebben de app Here op onze Android telefoon geïnstalleerd. Je kunt kaarten van alle landen downloaden en off line navigeren.
Werkt prima in Austalie.
Kost niks
Hubert