*National Park Pass USA - valid till July 2010*

hoihoi mensen, ik ben pas terug van een schitterende reis door Zuidwest USA. En nu heb ik nog een park pass waarmee ik iemand hopelijk nog een plezier mee kan doen, tegen een klein prijsje.
Pluspunt, er staan geen handtekeningen op , email me

[EMAIL=“bananapowergirl@hotmail.com”]bananapowergirl@hotmail.com

Maak dat geld dat je vangt dan over aan een goed doel. Posts als deze zouden verwijderd moeten worden zoals op de internationale forums gebeurt. Als je iemand een plezier wil doen prima, maar vraag er dan geen geld voor. Yikes…

het is toch normaal dat ik een beetje van geld wat ik aan die kaart heb gespendeerd, wil terugverdienen. bovendien doet de ander een goede deal door zo’n klein prijsje. ik zie alleen een win-win situatie hier.

Maar de grote verliezer blijft de enorme hoeveelheid natuur die onderhouden moet worden. Daarnaast is het verboden om ze van eigenaar te laten verwisselen.

Here are my ‘two cents’ for what it’s worth.

De National park pas die je koopt is niet voor re-sale. Dit is een jaar pas, een ‘membership’ op naam voor een jaar, voor alle nationale parken in de US, niet duur als je zo nagaat. Het geld wordt grotendeels gebruik voor het onderhoudt en arbeid om de parken te ‘beschermen’, zodat jij en ik, en velen voor jaren ervan kunnen genieten.

De win win situatie is voor diegene die het koopt en diegene die het voor een ‘prikkie’ van je over neemt, helaas niet voor de parken.

Een tip als je geen $80 wil uitgeven. De entree voor de national parken is $20 per auto (per park) en is voor zeven (7) dagen geldig.

:vak02:P

Voor een aantal NP’s zoals Grand Canyon, Zion, Bryce, Yellowstone is de toegangsprijs wat hoger: $ 25,-- Voor andere weer wat lager. www.nps.gov

als je een paar parken bezoekt, kom je ook gemakkelijk aan 80$. dus kun je evengoed de kaart nemen

Dat dan weer wel, maar verkoop 'm dan ook niet door. Bovendien veel leuker om in het plakboek te bewaren.